15

ناظمی : لیگ فوتبال بانوان با تاخیر آغاز می شود / انصراف قطعی استقلال خوزستان

  • کد خبر : 14512
  • 21 آبان 1397 - 11:37

گلاره ناظمی مسئول امور بانوان سازمان لیگ فوتبال ایران از تعویق لیگ برتر فوتبال بانوان خبر داد. او همچنین از انصراف قطعی استقلال خوزستان از لیگ خبر داده و تاکید کرده است که سازمان لیگ به دنبال یک لیگ باکیفیت ، حتی با تعداد تیم های کمتر است.

گلاره ناظمی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس درباره وضعیت آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: بر اساس برنامه قبلی قرار بود فصل جدید لیگ برتر فوتبال از روزهای پایانی آبان ماه آغاز شود اما به دلیل برنامه جدیدی که برای تیم ملی تدوین شده این مسابقات دیرتر از زمان اعلام شده ، آغاز می شود.

او اضافه کرد: تیم ملی فوتبال بانوان در رده زیر 19 سال قرار است در یک تورنمنت بین المللی که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه ریزی شده شرکت کند و با توجه به این که این اعزام در ابتدای آذرماه صورت می گیرد و ما نیز قصد نداشتیم با معوقه کردن چند مسابقه نظم برنامه را بر هم بزنیم تصمیم بر آن شد که لیگ پس از بازگشت تیم ملی آغاز شود و پیش بینی می کنم بتوانیم از نیمه آذر لیگ را آغاز کنیم.

مسئول امور بانوان سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد وضعیت تیم های حاضر در جدول لیگ گفت: در قرعه کشی اولیه 12 تیم حضور داشتند اما در حال حاضر تیم استقلال خوزستان انصراف قطعی خود را از لیگ برتر اعلام کرده است و وضعیت یک تیم دیگر نیز به زودی مشخص می شود و اگر مشکلات آن حل شود در لیگ شرکت می کند.

ناظمی با تاکید بر این که سازمان لیگ به هیچ وجه اصراری بر برگزاری لیگ 12 تیمی ندارد عنوان کرد: آن چه بر آن مصمم هستیم برگزاری یک لیگ باکیفیت است خواه با 12 تیم باشد و خواه با تعداد بسیار کمتری. به همین دلیل انصراف یا ناتوانی تیم ها در حضور در لیگ چالش نیست زیرا کمک می کند لیگی یکدست داشته باشیم که در آن ، تیم ها با آرامش در مسابقات حاضر هستند و این لیگ باکیفیت است که به فوتبال ایران کمک می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.