ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته در مسابقات 25 هزار دلاری دوبی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته در مسابقات 25 هزار دلاری دوبی

  • کد خبر : 14514
  • 21 آبان 1397 - 11:57
ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته در مسابقات 25 هزار دلاری دوبی

ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته در مسابقات بین المللی بدمینتون دبی به میدان می روند. مسابقاتی که جایزه ۲۵ هزار دلاری دارد اما صرف نظر از جایزه دلاری آن ، حضور در این مسابقات فرصت خوبی برای افزایش رنک دو بدمینتون باز برجسته ایران در بخش زنان است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ چهار بدمینتون باز ملی پوش ایران امروز دوشنبه ۲۳ آبان راهی دوبی در امارات شدند تا در مسابقات بین المللی بدمینتون دوبی که شرکت کنندگانی بسیار از کشورهای مختلف دارد شرکت کنند.

از بین ۴ بدمینتون باز اعزامی ، ۲ نفر سهم بدمینتون بانوان است و ثریا آقایی بدمینتون باز برجسته ایران با سابقه ۲ بار حضور در بازی های آسیایی و ثمین عابد خجسته بدمینتون باز جوان ملی پوش و سرمایه آتی بدمینتون زنان ایران ، دختران ایرانی حاضر در این مسابقات هستند.

این مسابقات جایزه ای ۲۵ هزار دلاری دارد اما نگاه ثمین عابد خجسته و ثریا آقایی به این مسابقات ، کسب امتیاز برای ارتقا در رنکینگ جهانی است. این ۲ بدمینتون باز بارها تاکید کرده اند که رویای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در سر می پرورانند اما رسیدن به المپیک مستلزم این است که آن ها تا زمان تعیین سهمیه ها ، با کسب رنک مورد نظر جایگاه خود در رده بندی فدراسیون جهانی را ارتقا بخشند.

ثمین عابد خجسته تابستان امسال با حضور در ۲ تورنمنت بین المللی در آفریقا شامل کشورهای غنا و نیجریه توانسته بود جهش جالبی در رنکینگ جهانی داشته باشد.

بر اساس اعلام فدراسیون بدمینتون بدمینتون بازانی از سوییس ، استرالیا ، امریکا ، اسپانیا ، پاکستان ، نیوزیلند ، اتریش ، ایتالیا ، سوئد ، آلمان ، مصر ، آفریقای جنوبی ، اندونزی ، لهستان ، جمهوری آذربایجان ، دانمارک ، کره جنوبی ، بحرین ، فیلپین ، جزیره مالت ، روسیه ، ایران ، فنلاند ، هند ، کانادا ، جمهوری چک ، ترکیه ، بلغارستان ، امارات ، ، فنلاند ، اردن و پاکستان در این مسابقات حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.