18

نجمه عبدالله‌پور: رول بال بانوان ایران مدعی کسب عنوان قهرمانی جهان است

  • کد خبر : 14524
  • 21 آبان 1397 - 18:43
نجمه عبدالله‌پور: رول بال بانوان ایران مدعی کسب عنوان قهرمانی جهان است

سرمربی تیم ملی رول بال بانوان که به تازگی این مسئولیت را پذیرفته ایران را مدعی قهرمانی جهان در این رشته می داند. نجمه عبدالله پور می گوید در گذشته کمتر کسی با این رشته آشنایی داشت و گاهی رول بال را با گلبال اشتباه می‌گرفتند.

ربه گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  چندی پیش نجمه عبدالله‌‌پور طی حکمی از سوی بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت، به عنوان مربی تیم ملی رول‌ بال بانوان معرفی شد.

عبدالله‌پور که به عنوان مربی بازیکن یک دوره در مسابقات جهانی تیم را همراهی کرده حالا به عنوان سکان‌دار اول تیم ملی مسئولیت بزرگی را به عهده گرفته است. مربی تیم ملی رول‌بال در اولین دوره آغاز فعالیت این رشته به عضویت تیم ملی درآمده و با وجود تجربه بالا آزمون سختی را پیش‌رو دارد.

نجمه عبدالله‌پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران گفت: اولین دوره لیگ برتر امسال برگزار شد و دو دوره دیگر نیز آذر در قزوین و بهمن ماه در یاسوج برگزار می شود. ما ملی پوشان را از بین همین بازیکنان گزینش می‌کنیم در واقع این مسابقات به نوعی حکم انتخابی را دارد.

سرمربی تیم ملی رول بال بانوان از مسابقات آسیایی خبر داد و افزود: اوایل اسفندماه مسابقات آسیایی را در هند پیش‌رو داریم و پس از آن در پاییز 98 در مسابقات جهانی بنگلادش حضور پیدا می‌کنیم.

او مهم‌ترین هدف تیم رول بال بانوان را قهرمانی در جهان عنوان کرد و ادامه داد: مسابقات جهانی رول بال هر 2 سال یک بار برگزار می‌شود و اصلی ترین حریف ما در جهان بنیان گذار این رشته هند است؛ تیم دختران ایران در سال 2013 توانست عنوان سوم جهان را از آن خود کند و همچنین در دوره گذشته نایب قهرمانی را کسب کرد.

عبدالله‌پور همچنین گفت : تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این دوره قهرمان جهان شویم، ما به‌دنبال بازیکنانی هستیم که بتواند علاوه‌ بر حفظ سرعت توانایی پزتاب بالایی داشته باشند و در واقع بتوانند تمامی پست‌ها را اداره کند.

سرمربی تیم رول بال بانوان ایران بیان کرد: در گذشته کمتر کسی با این رشته آشنایی داشت و گاهی رول بال را با گلبال اشتباه می‌گرفتند اما استان‌های بیشتری نسبت به گذشته به این رشته ورود کردند. رول بال رشته‌ی مهیجی است که  اگر مردم با آن آشنا شوند جمعیت زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. عدم پخش بازی‌ها سبب شده پس از 10 سال فعالیت این رشته در ایران ناشناخته باقی بماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.