16

روژانو محمودی پزشک بسکتالیست ؛ مفهوم جدیدی از یک خانواده بسکتبالی

  • کد خبر : 14527
  • 21 آبان 1397 - 17:06
روژانو محمودی پزشک بسکتالیست ؛ مفهوم جدیدی از یک خانواده بسکتبالی

روژانو محمودی بازیکن تیم بسکتبال گاز تهران در این فصل به هیرو پیوسته تا به تیم پوران عباسی در مسیر ظاهر شدن در قواره یک مدعی جدی قهرمانی کمک کند. دختر کرمانشاهی دارای ویژگی هایی خاص است. او یک پزشک است و دختر الهه دارستانی مربی تیم ملی بسکتبال 3 نفره جوانان

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ روژانو محمودی ، متولد کرمانشاه یکی از بازیکنان ارزشمند تیم بسکتبال هیرو تهران است. او در رشته پزشکی تحصیل کرده و از ۸ سالگی وارد بسکتبال شده است و سال ۸۷ بود که برای نخستین بار به اردوی ملی فراخوانده شد.

پس از چند سال حضور در تیم های مختلف از معراج کرمانشاه و پالایش نفت آبادان گرفته تا گروه بهمن و گاز ، روژانو امسال بازیکن تیم بسکتبال هیرو است. او به طور آشکار بخشی مهم از پروژه قهرمانی هیرو با هدایت پوران عباسی است.

روژانو محمودی که سال گذشته در گاز ، عنوان سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان را کسب کرد در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران اظهار کرد: خوشحالم که امسال زیر نظر پوران عباسی بازی می کنم. حضور در کنار تینا عیسائیان ، شادی عبدالوند ، گلشید امیدیان ، پریسا یعقوبی ، مریم حیدری و سایر بازیکنان جوانمان تجربه خاصی از حضور در هیرو برای من ایجاد کرده است.

او اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و ۲ بازی را برده ایم البته هنوز در آغاز راه قرار داریم . تیم خوبی داریم و همه تلاش ما کسب بهترین نتیجه تا انتهای مسیر است. تیم های خوبی در لیگ امسال حضور دارند و این ، جذابیت لیگ ۹۷ را دوچندان می کند.

بازیکن ارزشمند هیرو گفت : ما یک خانواده بسکتبالی داشته ایم. مادرم الهه دارستانی مربی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره جوانان است و خواهرم کوچکترم نیز بازیکن بسکتبال است. قرار گرفتن در چنین شرایطی ، مفهوم تازه ای از خانواده می سازد.

روژانو در خصوص ادامه دوران حضورش در میادین بسکتبال به عنوان بازیکن عنوان کرد: تا زمانی که احساس کنم می توانم بازی کنم و از بازی کردنم لذت ببرم ادامه خواهم داد و خوشبختانه این احساس لذت کماکان وجود دارد.

او روزی مربی می شود؟ روژانو پاسخ می دهد : در مورد این که بخواهم در آینده مربی گری کنم یا نه هنوز به طور جدی به آن فکر نکردم البته مدرک مربیگری درجه ۲ دارم اما باید ببینیم شرایط چه طور پیش می رود و آینده من را به کجا می برد. ممکن است مربی شوم و این امکان هم وجود دارد که به شکل دیگری در بسکتبال باشم. به خاطر رشته تحصیلی ام ممکن است تخصص رو در یک رشته مربوط به ورزش ادامه دهم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.