علل تعویق قرعه کشی لیگ تنیس روی میز بانوان چه بود؟ : پایگاه خبری ورزش زنان ایران | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

علل تعویق قرعه کشی لیگ تنیس روی میز بانوان

  • کد خبر : 14645
  • 23 آبان 1397 - 18:42
علل تعویق قرعه کشی لیگ تنیس روی میز  بانوان

قرعه کشی لیگ تنیس روی میز بانوان به تعویق افتاد . فدراسیون تنیس روی میز قرار بود قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور را در دهه نخست آبان ماه برگزار کند اما سازمان لیگ تنیس روی میز تصمیم گرفته قرعه کشی را در زمان دیگری انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ تنیس روی میز بانوان در راه است و تیم های حاضر در لیگ امسال رقابت جذابی را در این مسابقات برگزار خواهند کرد.

در شرایطی که پیش بینی می شد لیگ تنیس روی میز بانوان به سرعت آغاز شود اما فدراسیون تنیس روی میز ، قرعه کشی این مسابقات را که قرار بود در دهه نخست آبان برگزار شود به انجام نرساند و زمان دوم قرعه کشی لیگ نیز هنوز مشخص نیست.

دلایل تعویق قرعه کشی لیگ تنیس روی میز بانوان ارتباط مستقیم با حضور تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مسابقات بین المللی فنلاند دارد زیرا تیم ملی درگیر تمرینات فشرده ای در آکادمی تنیس روی میز است و به نظر می رسد برگزاری لیگ به پس از مسابقات بین المللی فنلاند موکول شود.

از سوی دیگر برگزاری مسابقات هوپس دختران کشور در قم و فرصت دادن به تیم ها برای تکمیل مدارک و آماده سازی بیشتر از دیگر دلایلی است که در تعویق آغاز لیگ تنیس روی میز نقش داشته است.

فدراسیون تنیس روی میز با تعویق قرعه کشی در حقیقت این فرصت را برای خود خرید تا در فرصت دوم برای قرعه کشی ، شانس بیشتری برای افزایش تعداد تیم های حاضر در لیگ داشته باشد. بازیکنان ملی پوش و مجرب تنیس روی میز ایران در تیم های مختلف لیگ پخش شده اند و این ، نوید بخش لیگی جذاب و باکیفیت برای پینگ پنگ بانوان ایران است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.