21

گروه بهمن 93 صدرای شیراز 60 / همه چیز تحت تاثیر قطع برق سالن

  • کد خبر : 14680
  • 24 آبان 1397 - 15:33
گروه بهمن 93 صدرای شیراز 60 / همه چیز تحت تاثیر قطع برق سالن

پیروزی گروه بهمن برابر صدرای شیراز ، سومین برد تیم تحت هدایت فریناز طائرپور در لیگ برتر بسکتبال بانوان را رقم زد. در روز زیبای سارا اعتماد ، کیمیا یزدیان طهرانی و دلارام وکیلی ، همه چیز تحت تاثیر قطع برق سالن در کوارتر چهارم قرار گرفت و بازی برای مدت طولانی تعطیل شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان و از گروه دوم، امروز پنج شنبه ۲۴ آبان تیم گروه بهمن موفق شد در تهران برابر صدرای شیراز به پیروزی برسد و جدال تیم های بدون باخت گروه نخست را به سود خود پایان دهد.

مسابقه بهمن و صدرا ، با وجود همه جذابیت های فنی تحت تاثیر یک اتفاق غیر مترقبه قرار گرفت. قطع برق سالن در کوارتر چهارم ، روند بازی را مختل و بازی را سرد کرد. بازیکنان و مربیان دو تیم و داوران برای به سرانجام رساندن این بازی مجبور شدند حدود یک ساعت و نیم منتظر بمانند تا برق سالن وصل شود و بازی در دقایق باقی مانده به پایان برسد.

این اتفاق برای هیچ یک از دو تیم خوشایند نبود و صدرا نیز چاره ای نداشت تا با این اتفاق کنار بیاید. در زمین مسابقه ، گروه بهمن در کوارتر اول ۲۱ بر ۱۴ برنده شد و در کوارتر دوم با پیروزی عجیب ۳۲ بر ۷ ، شکست سنگین و عجیبی به صدرا تحمیل کرد.

صدرای شیراز برای ریکاوری فاجعه کوارتر دوم فرصتی نداشت. آن ها در کوارتر سوم ۲۸ بر ۲۳ به شکل جالبی بهمن را شکست دهند و به نوعی اعاده حیثیت کردند اما در بسکتبال از دست دادن یک کوارتر می تواند به معنای قربانی شدن تیم باشد. در کوارتر چهارم که احتمالا طولانی ترین کوارتر تاریخ بسکتبال باشد برتری ۱۶ بر ۱۲ با بهمن بود.

ستاره های بازی سارا اعتماد ، کیمیا یزدیان طهرانی و زهرا گرگین بودند. دو نفر اول از بهمن و سومی از صدرا. سارا اعتماد در این بازی ۲۳ امتیاز و ۹ ریباند را کسب کرد و روزی فوق العاده را سپری کرد. کیمیا یزدیان طهرانی هم دست کمی از سارا نداشت. او ۲۲ امتیاز و ۸ ریباند برابر صدرا داشت.

دلارام وکیلی هم با ۲۰ امتیاز و ۱۲ ریباند دبل دبل کرد و سعیده علی ، ۱۳ امتیاز برای تیم فریناز طائرپور به دست آورد. در ترکیب صدرای شیراز ، زهرا گرگین یک چهره شاخص بود. او با ۲۵ امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد و ۷ ریباند هم ثبت کرد. زهرا حق جو نیز ۱۳ امتیاز برای صدرا به دست آورد.

با این نتیجه تیم گروه بهمن با ۳ برد صدرنشینی اش در گروه دوم را تثبیت کرد اما صدرا پس از دو پیروزی برابر پاز و نارسینا برای نخستین بار طعم شکست را در این فصل چشید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.