18

هفته دوم لیگ برتر تیراندازی بانوان/ حسنا توتونچی و هانیه رستمیان در صدر تفنگ و تپانچه

  • کد خبر : 14736
  • 26 آبان 1397 - 11:42
هفته دوم لیگ برتر تیراندازی بانوان/ حسنا توتونچی و هانیه رستمیان در صدر تفنگ و تپانچه

هفته دوم رقابت های لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور برگزار شد و تیم هیئت ناجا میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت. در جدول نتایج این مسابقات در بخش امتیازات انفرادی ، هانیه رستمیان ملی پوش جوان ایران در تپانچه صدرنشین شد و در تفنگ بادی ، حسنا توتونچی به مقام نخست رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ دومین هفته از لیگ برتر تیراندازی زنان ایران روز جمعه ۲۵ آبان در سالن اختصاصی تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم هیئت ناجا که میزبان مسابقات بود در هر دو بخش تپانچه و تفنگ ، با دیگر تیم ها مسابقه داد.

در بخش تفنگ بادی ، تیم هیئت ناجا توانست برابر همدان ، قم و هیئت خراسان رضوی پیروزی شود اما سرنوشت این تیم در برابر مقاومت ، نزاجا و هیئت قزوین شکست بود. در تپانچه نیز تیم هیئت ناجا تنها تیم هیئت همدان را شکست داد و به تیم های خراسان رضوی ، نزاجا ، قم ، مقاومت و هیئت قزوین باخت.

در جدول امتیازات انفرادی ، در فینال بخش تفنگ ، حسنا توتونچی از تیم هیئت تیراندازی استان قزوین به مقام نخست رسید ، سیده زهرا هاشمی از هیئت ناجا دوم شد و عنوان سوم هم به نجمه خدمتی از مقاومت رسید.

حسنا توتونچی در حالی در این هفته قهرمان تفنگ بادی شد که در هفته اول به مقام سوم رسیده بود و نجمه خدمتی اول شده بود تا بدین ترتیب جای نفرات اول و سوم در هفته دوم عوض شده باشد.

در رقابت های تپانچه در فینال هانیه رستمیان ، ملی پوش جوان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا به مقام نخست رسید. او بالاتر از زینب طوماری ، تیرانداز هیئت قزوین و گلنوش سبقت اللهی از تیم نزاجا قرار گرفت. این در حالی است که طوماری در هفته اول قهرمان شده بود اما در هفته دوم ، به رده دوم تنزل کرد. سبقت اللهی نیز که در هفته اول ، دوم شده بود یک پله کاهش رتبه داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.