22

فروغ عباسی: قیمت هر جفت اسکی از ۵ به ۲۰ میلیون تومان رسیده است

  • کد خبر : 14758
  • 26 آبان 1397 - 15:29
فروغ عباسی: قیمت هر جفت اسکی از ۵ به ۲۰ میلیون تومان رسیده است

ستاره بین المللی اسکی ایران می گوید افزایش قیمت تجهیزات اسکی و ممنوعیت اردوهای خارجی به چالش جدید برای اسکی بازان ایرانی تبدیل شده است. فروغ عباسی با سابقه ۲ دوره حضور در المپیک زمستانی از ادامه تمریناتش در پیست دربندسر و شمشک خبر داده است.

فروغ عباسی دختر اسکی‌باز کشورمان که سابقه حضور در دو دوره المپیک زمستانی دارد، با آغاز فصل سرما دوباره تمرینات خود را از سرگرفته است. او در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران گفت: امسال بارش برف زودتر از سال گذشته شروع شد و من مدتی هست که تمریناتم را در توچال آغاز کردم.

ملی پوش اسکی کشورمان ادامه داد: تمرینات تیم ملی اسکی آغاز شده و با توجه به بارش‌های خوب امسال ، ادامه تمرینات در پیست دربندسر و شمشک پیگیری می شود، چرا که پیست دربندسر از پیست توچال بزرگ‌تر و شیب بیشتری دارد.

او از برگزاری مسابقات انتخابی در دی ماه سال جاری خبرداد و گفت : ۶ مسابقه در دی ماه برگزار می‌شود که در نهایت با برگزاری این چند دوره مسابقه انتخابی ،  ۴ نماینده از ایران به مسابقات جهانی که اوایل بهمن ماه به میزبانی سوئد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

عباسی درخصوص اظهارات گذشته اش در مورد احتمال خداحافظی از اسکی گفت: مشکلات ورزشکاران با آن ها بزرگ می‌شود. برای یک ورزشکار تحمل مشکلات سخت است اما خداحافظی از ورزش به مراتب سخت‌تر است. ورزشکاران سختی مشکلات را به جان می‌خرند تا در ورزش بمانند و خوشبختانه درحال حاضر شرایط بهتر شده است و به کارم در اسکی ادامه خواهم داد.

ملی پوش اسکی کشورمان خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی برای ما در تهیه تجهیزات اسکی، سد بزرگی شده و قیمت هر جفت اسکی که با قیمت ۵ میلیون تومان تهیه می‌کردیم به  ۲۰میلیون تومان رسیده است. از سوی دیگر اردوهای خارجی ممنوع شده و تنها باید در داخل ایران آماده حضور در مسابقات شویم.

المپین ایران در المپیک زمستانی کره جنوبی گفت: این فصل تلاشی برای اول بودن ندارم، می‌خواهم استراحت کنم و جدی مسابقه ندهم‌.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.