بدمینتون بین المللی دوبی / پایان راه برای ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

بدمینتون بین المللی دوبی / پایان راه برای ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته

  • کد خبر : 14762
  • 26 آبان 1397 - 18:04

رقابت های بدمینتون بین المللی دوبی با حذف ثریا آقایی تنها نماینده باقی مانده ایران در مرحله یک هشتم نهایی همراه بود. ثریا پس از ثمین عابد خجسته ، از دور این مسابقات کنار رفت تا نمایندگان ایران هم در بخش سینگل و هم در بخش دوبل به کار خود در امارات پایان دهند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مسابقات بین المللی بدمینتون دوبی در امارات در حال برگزاری است و ۴ بدمینتون باز ایرانی نیز در این مسابقات حضور دارند که ۲ نفر از این تعداد را دختران بدمینتون باز ایران تشکیل می دهند.

پس از این که ثمین عابد خجسته در دور اول این مسابقات در برابر حریفی از اسپانیا بازنده و حذف شد ، نگاه ها به ثریا آقایی که بدمینتون بازی با تجربه تر بود معطوف شد و آقایی نیز از دور اول صعود کرد اما در یک هشتم نهایی مغلوب شد و نتوانست به جمع ۸ نفر برتر برسد.

حریف ثریا آقایی در یک هشتم نهایی ، بدمینتون بازیاز جزیره موریس بود که این مسابقه ۲ بر صفر و با امتیازات ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۷ به سود کتی فوکاته از موریس به پایان رسید و رای به حذف ثریا داد.

با این نتیجه ثریا آقایی همانند ثمین عابد خجسته از دور مسابقات حذف شد. همچنین در مسابقات دو نفره نیز تیم آقایی و عابد خجسته وداعی زودهنگام با تورنمنت دوبی داشت و در دور اول بازنده شد.

تیم دو نفره ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته در دیدار با تیم دوبل هند با نتیجه ۲ بر صفر و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۹ بازنده شد تا در جدول دوبل نیز موفق به پیشرفت نشود. ۲ بدمینتون باز دختر ایران خود را برای کسب سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می کنند.

حضور در المپیک توکیو مستلزم کسب رنک مناسب در رده بندی فدراسیون جهانی بدمینتون است و این رنک از حضور در مسابقات مختلف تا زمان برگزاری المپیک به دست می آید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.