13

استقلال ساری صفر حفاری خوزستان 5 / پیروزی با هت تریک سحر پاپی

  • کد خبر : 14769
  • 26 آبان 1397 - 17:04
استقلال ساری صفر حفاری خوزستان 5 / پیروزی با هت تریک سحر پاپی

در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ، تیم فوتسال حفاری خوزستان به سیزدهمین برد متوالی خود رسید. آن ها در ساری ، استقلال این شهر را با ۵ گل شکست دادند و ستاره این بازی کسی نبود جز سحر پاپی.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز شنبه ۲۶ آبان با برگزاری چند بازی ، دنبال شد که در ساری ، تیم فوتسال استقلال ساری با شکست برابر صدرنشین همچنان در انتهای جدول باقی ماند.

مصاف صدرنشین و قعرنشین جدول لیگ فوتسال، حداقل تا پایان نیمه اول شباهتی به این جنگ نابرابر نداشت. استقلال ساری مقاومت کرد و در نیمه اول فقط یک بار دروازه خود را باز شده دید اما نیمه دوم، نیمه صدرنشین بود.

بازیکنان حفاری که در نیمه دوم به بازی مسلط شده بودند، راحت تر بازی را پیش بردند و حاصل آن ۴ گل دیگر بود. ستاره بازی اما سحر پاپی بود. او هم هت تریک کرد و هم یک بازیکن درخشان در جاگیری، توپ گیری و آزار حریف بود.

فرشته خسروی بازیکن باارزش تیم زیور بابایی نیز در این بازی گل زد و فاطمه رحمتی دیگر گلزن حفاری بود. در سوی مقابل، بازی خوب نسیم نوازنده که اصولا برای استقلال ساری خوب گل می زند مانع از شکست میزبان مازندرانی نشد.

این پیروزی حفاری را بی رقیب در صدر نگاه داشت. به نظر می رسد آن ها چالشی در پیش ندارند زیرا ۴ تیم برتر جدول بار دیگر در مرحله نهایی برای قهرمانی فرصت خواهند داشت و حفاری در بازی های آتی بیشتر به حفظ رکورد پیروزی های پیاپی خود و امتیاز ندادن فکر می کند.

حدیث رحیمی دروازه بان حفاری در غیاب سنگربان اصلی حفاری ، طاهر مهدی پور نیز در این بازی کلین شیت کرد تا تنها کلین شیت هفته سیزدهم را به نام خود ثبت کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.