شهرداری رشت 2 پویندگان صنعت شیراز 6 / نفس پویندگان پشت سر دختران کویر | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

شهرداری رشت 2 پویندگان صنعت شیراز 6 / نفس پویندگان پشت سر دختران کویر

  • کد خبر : 14785
  • 26 آبان 1397 - 19:23
شهرداری رشت 2 پویندگان صنعت شیراز 6 / نفس پویندگان پشت سر دختران کویر

بازی رشت در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان با شکست میزبان همراه بود. پویندگان نشان داد تیمی آماده و قبراق است و همه عزمش را بر صعود به مرحله نهایی معطوف کرده. شهرداری رشت اما باز هم از منطقه رستگاری جدول فاصله گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز شنبه ۲۶ آبان تیم شهرداری رشت در خانه 6 بر 2 برابر میهمانش ، پویندگان صنعت فجر شیراز تسلیم شد. آن ها که در مقطعی از فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده بودند اکنون مدتی است که در فرم ایده آل نیستند.

بازی شهرداری رشت برابر پویندگان صنعت ، یک بازی ۶ امتیازی برای هر دو تیم بود و این موضوع ، اهمیت برد تیم ستاره زارع را در رشت بیشتر می کند. پویندگان اسب خود را برای حضور در مرحله نهایی زین کرده و اکنون نفس این تیم پشت سر دختران کویر است گرچه پویندگان دو حریف سرسخت دیگر به نام مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان نیز در کمین خود می بیند.

در مسابقه رشت ، بازی با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد که علت آن تاخیر در حضور آمبولانس در سالن آتش نشانی رشت بود. بازی در نیمه نخست با پیروزی ۳ بر یک پویندگان پایان یافت و در نیمه دوم نیز همین نتیجه تکرار شد.

سمانه خدابنده و نگین شمسی پور برای شهرداری رشت و زهرا احمدی زاده (۲ گل) مریم چرخاوی ، شهین افلاکی ، الهام عسگری و یلدا تاجیکی نژاد برای پویندگان گلزنی کردند. شهین افلاکی با گلزنی در این بازی ۱۶ گله شد اما با صدر جدول گلزنان هنوز ۶ گل فاصله دارد.

مریم چرخاوی نیز با گلی که در این بازی به ثمر رساند ۱۵ گله شد تا زوج او همراه با شهین افلاکی ، ۵۵ درصد گل های پویندگان را در این فصل به ثمر رسانده باشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.