22

مینا وطن پرست : باخت به تاسیسات یک حادثه بود/ در مورد تیم ملی باید واقع بین باشیم

  • کد خبر : 14825
  • 27 آبان 1397 - 12:27
مینا وطن پرست : باخت به تاسیسات یک حادثه بود/ در مورد تیم ملی باید واقع بین باشیم

بازیکن ارزشمند تیم هندبال شهید چمران لارستان و تیم ملی ایران می گوید همه نسبت به تیم ملی هندبال بانوان باید دیدی واقع بینانه داشته باشند زیرا این تیم با مشکلات زیادی مواجه بوده است. مینا وطن پرست همچنین نسبت به قهرمانی تیم باشگاهی اش در لیگ برتر خوشبین است.

مینا وطن پرست در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  در خصوص وضعیت تیم شهید چمران لارستان در لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم در شرایط خوبی قرار داشت اما در نیم فصل دوم هدف قهرمانی را داریم و می خواهیم تنها شکستمان در نیم فصل اول را جبران کنیم.

او ادامه داد: باخت به تاسیسات دریایی در دور رفت یک حادثه بود. در آن مسابقه ، تیم کاملا آماده بود و تمرینات پیش از بازی با تاسیسات به خوبی پیش رفته بود اما در جریان بازی اتفاقاتی رخ داد که همه چیز علیه ما پیش رفت. در زمینه داوری مشکلاتی داشتیم و بازیکنان ما هم در زمان بازی تمرکزشان را از دست دادند و توانایی واقعی شان را بروز ندادند.

ملی پوش هندبال ایران گفت: اعزام تیم ملی باعث بالا رفتن سطح هندبال بانوان می شود و همه ما امیدواریم این اتفاق رخ دهد. اگر تیم ملی به ژاپن اعزام نشود محرومیت دامنگیر ما می شود و این برای هندبال ایران اتفاق تلخی است.

وطن پرست در مورد وضعیت کیفی تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: ما باید واقع بین باشیم. این پنجمین مرحله ای از اردوی ملی بود که تشکیل می شد. تیم ملی در گروه دشواری قرار گرفته است. می خواستیم تیم نسبت به دوره قبل که ششم شدیم در رتبه بهتری قرار گیرد اما با توجه به شرایط فعلی نمی توان در این باره قولی داد.

بازیکن تیم شهید چمران لارستان و نفر دوم رنکینگ ملی هندبال ایران در پایان نیم فصل لیگ درباره آماده سازی تیم ملی گفت: کمبود اردو و شرایط نامناسب آماده سازی از یک سو و ابهام در اعزام از سوی دیگر باعث شد دچار وقفه بزرگی شویم. با این حال با تمام سختی ها و کمک کادر فنی و تیم تلاشمان را به کار می بندیم که در صورت اعزام نماینده خوبی برای ایران باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.