مهاجم از روی تخت بیمارستان برخاست ؛ فروغ موری و دوران نقاهت | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

مهاجم از روی تخت بیمارستان برخاست ؛ فروغ موری و دوران نقاهت

  • کد خبر : 14912
  • 28 آبان 1397 - 16:05

فروغ موری مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل جراحی داخلی در بیمارستان بستری بود سرنجام از بیمارستات مرخص شد و روند معمول درمانی خود را برای بازگشت به میادین آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ فروغ موری مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی و تیم ملی فوتبال ایران در آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعزام به دور اول مقدماتی المپیک توکیو به میزبانی تایلند دچار آسیب دیدگی شدیدی از ناحیه شکم شد.

پس از بررسی فوری آسیب دیدگی مشخص شد وی از ناحیه روده دچار آسیب شدیدی شده است و بنا بر این وی بلافاصله در بیمارستان امام خمینی تهران تحت عمل جراجی قرار گرفت.

اکنون با گذشته چند هفته از عمل جراحی موفقیت آمیز او ، فروغ توانسته شرایط بد آن روزهای خود را پشت سر بگذارد و دوباره از جا برخیزد و امیدها را برای بازگشت به میادین زنده کند.

فروغ موری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران گفت: خوشبختانه در حال حاضر می توانم بدون مشکل خاصی راه بروم. عمل دردناکی داشتم و درد زیادی کشیدم اما در حال حاضر شرایط بهتری دارم و باید دوران نقاهت را سپری کنم.

او ادامه داد: یک ماه آینده را باید استراحت کنم . پس از این مدت آماده می شوم تا نرم دویی را شروع کنم و به محض این که بتوانم تمریناتم را آغاز کنم به انزلی می روم و به ملوان ملحق می شوم تا بتوانم بقیه مراحل آماده سازی جسمانی ام را در انزلی دنبال کنم.

فروغ موری زمستان سال گذشته در دورانی که عضو تیم فوتبال سپاهان اصفهان بود در جریان یکی از بازی های لیگ دچار پارگی رباط صلیبی شد و زانویش را به تیغ جراحان سپرد. او در حالی که مدت طولانی از میادین دور بود خود را برای بازگشت به فوتبال آماده می کرد که دوباره در این حادثه دلخراش آسیب جدی دید.

پیش بینی می شود فروغ موری بتواند از مقطعی از نیم فصل دوم  لیگ برتر فوتبال بانوان برای ملوان به میدان برود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.