هفته پانزدهم لیگ فوتسال بانوان و 2 بازی مهیج در کرمان و شیراز | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

هفته پانزدهم لیگ فوتسال بانوان و 2 بازی مهیج در کرمان و شیراز

  • کد خبر : 14975
  • 30 آبان 1397 - 16:24
هفته پانزدهم لیگ فوتسال بانوان و 2 بازی مهیج در کرمان و شیراز

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه دوم آذر برگزار می شود و برگزاری 2 بازی مهیج در کرمان و شیراز ، هفته پانزدهم را به جذابیتی کم نظیر می رساند به طوری که صدرنشین همیشه برنده کار سختی برای حفظ رکورد دارد و یک بازی شش امتیازی هم در شیراز به انجام می رسد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه دوم آذر هفته پانزدهم خود و چهارم دور برگشت را پشت سر خواهد گذاشت اما برگزاری 2 بازی مهم در کرمان و شیراز اهمیت این هفته را دوچندان می کند.

یکی از بازی های کهم هفته در کرمان بین تیم های دختران کویر مس کرمان و حفاری خوزستان برگزار می شود. حفاری که در طول فصل حتی یک امتیاز هم از دست نداده چالش دشواری برابر تیم آماده سعیده ایرانمنش دارد و بعید نیست نوار پیروزی های متوالی حفاری بالاخره این هفته در کرمان قطع شود.

حفاری بازی رفت را در اهواز از دختران کویر برد اما بازی برگشت می تواند داستان متفاوتی داشته باشد به خصوص این که در ترکیب دختران کویر ، فاطمه ارژنگی آماده تر از همیشه است ، خواهران کریمی نسب در هفته های اخیر آمار بسیار خوبی داشته اند و شادی بهرامی، مهسا ایرانمنش و دیگران هم آماده نشان داده اند.

گرچه حفاری صدرنشین هم از مهره های بسیار خوبی بهره مند است اما تمامی آن ها این اطمینان را دارند که روز سختی در کرمان پیش روی آن هاست و حتی اگر در نهایت پیروزی های آن ها ادامه یابد ، موفقیت را با عبور از جنگ و خون به دست خواهند آورد.

دیگر بازی مهم و دیدنی هفته در شیراز برگزار می شود و تیم های رده چهارم و پنجم جدول که برای حضور در جمع 4 تیم برتر جدول و راهیابی به دور پایانی لیگ ، آشکارا رقیب متقابل یکدیگرند به مصاف هم می روند.

پویندگان صنعت شیراز و مس رفسنجان در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفتند و قرار گرفتن آن ها در برابر هم در شرایطی که هر دو در بهترین وضعیت فنی ممکن قرار دارند نویدبخش یک بازی زیباست البته چالش میهمان  در این بازی این است که عاطفه رضایی سرمربی آن ها نمی تواند روی نیمکت بنشیند و سحر زمانی نیز که در بازی قبل با نامی نو اخراج شده بود قادر به همراهی تیمش در شیراز نیست.

در جدول پویندگان صنعت با نسیمه غلامی که این روزها شرایط بسیار خوبی را داراست 3 امتیاز از مس بیشتر دارد و این بازی به نوعی یک بازی 6 امتیازی است به طوری که اگر پویندگان برنده این بازی باشد ، فاصله اش را با مس که به وضوح این تیم را آزار می دهد به 6 امتیاز می رساند و از حاشیه امنیت خوبی برخوردار می شود اما شکست آن ها برابر مس هر دو تیم را هم امتیاز می کند و رقابت حساس دو تیم را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد.

برنامه بازی های هفته پانزدهم :

دختران کویر مس کرمان – حفاری خوزستان

نامی نو اصفهان – دریژنو فرخ شهر

هیئت خراسان رضوی – پالایش نفت آبادان

پارس آرای شیراز – استقلال ساری

پویندگان صنعت فجر شیراز – مس رفسنجان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.