17

ادعای جالب نسیمه غلامی: پویندگان بخت اول قهرمانی است!/ نیم فصل اول بدشانس بودیم

  • کد خبر : 14994
  • 30 آبان 1397 - 23:14
ادعای جالب نسیمه غلامی: پویندگان بخت اول قهرمانی است!/ نیم فصل اول بدشانس بودیم

نسیمه غلامی ملی پوش فوتسال ایران و باشگاه پویندگان صنعت فجر شیراز در اظهار نظری جالب تیمش را مدعی اول کسب عنوان قهرمانی دانست. نسیمه همچنین می گوید مصدومیت او باعث شده او در نیم فصل اول عملکرد دلخواه را ارائه ندهد.

نسیمه غلامی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس در خصوص حضورش در تیم پویندگان صنعت فجر شیراز اظهار کرد: پیش از اینکه به این تیم بپیوندم می‌دانستم که کار سختی پیش‌رو دارم چرا که این تیم بازیکن شناخته شده‌ای نداشت.

بازیکن تیم پویندگان صنعت فجر هدف از حضور خود را در این تیم شیرازی، صعود به مرحله پلی آف عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه در نیم فصل نخست آن طور که باید نتوانستم عملکرد خوبی به نمایش بگذارم و  یکی از مهم‌ترین عوامل این موضوع هم مصدومیت من در هفته‌ های نخست بود.

او ادامه داد: این مشکل برای لیلا خدابنده‌ لو دروازه‌بان تیم ملی هم رخ داده بود و او با مصدومیتی که برای حادث شد حتی اکنون هم نمی‌تواند به میدان بیاید اما در نیم فصل دوم همه چیز فرق کرده  و همه بازیکنان با بازی هم آشنا شدن و تیم یکدستی را ساخته ایم.

غلامی درباره بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان کرد: من در این بازی به دلیل محرومیت نمی‌توانم در بازی حضور داشته باشم اما به توانایی بچه‌ها ایمان دارم و می‌دانم که نتیجه لازم را کسب می‌کنند.

غلامی درخصوص انتخاب تیم پویندگان صنعت فجر و بازی در این تیم گفت: زمانی که این تیم رانتخاب کردم فقط به قهرمانی فکر می‌کردم، پویندگان تنها تیمی است که مدیرعامل آن به تمام تعهداتش  عمل کرده و از لحاظ مالی و خدمات بازیکنان را پشتیبانی می‌کند. هنوز هم بخت اول قهرمانی را تیم خودمان می‌دانم و می دانم که این ظرفیت را داریم.

ملی پوش باارزش فوتسال ایران درخصوص وضعیت فرشته کریمی و طولانی شدن وضعیت حضورش در فوتسال ایتالیا بیان کرد: امیدوارم هرچه سریع‌ تر مشکل حضور فرشته کریمی حل شود.  حضور کریمی در لیگ ایتالیا زمینه حضور دیگر بانوان فوتسالیست را هم در این کشور و به طور کلی خارج از ایران فراهم می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.