نارسینای تهران 85 پاز تهران 55 / نارسینا بالاخره برد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

نارسینای تهران 85 پاز تهران 55 / نارسینا بالاخره برد

  • کد خبر : 14998
  • 01 آذر 1397 - 15:42
نارسینای تهران 85 پاز تهران 55 / نارسینا بالاخره برد

در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان و از گروه دوم تیم بسکتبال نارسینای تهران موفق شد همشهری خود پاز را شکست دهد. نارسینا با این برد مقتدرانه برای اولین بار در این فصل به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنج شنبه اول آذر از گروه دوم تیم نارسینای تهران موفق شد برابر پاز تهران ۸۵ بر ۵۵ به پیروزی برسد.

اولین پیروزی نارسینا در شرایطی رقم خورد که شاگردان ندا عسگرنیا در هر ۴ کوارتر بازی نسبت به حریف برتری داشتند و گام به گام اختلاف را بیشتر کردند. روند برتری نارسینا بر پاز از کوارتر اول با پیروزی ۱۸ بر ۱۴ آغاز شد و با برد قاطع ۲۲ بر ۱۰ در کوارتر دوم ادامه یافت.

نارسینا در کوارتر سوم ۲۴ بر ۱۷ و در کوارتر چهارم ۲۱ بر ۱۴ برنده شد و در نهایت با پیروزی با اختلافی ۳۰ امتیازی ، میدان را ترک کرد. این ، اولین پیروزی نارسینا پس از ۳ شکست متوالی بود اما از سوی دیگر چهارمین شکست پی در پی را در کارنامه پاز ثبت کرد.

یاسمن محمدی بازیکن تیم نارسینا با ۳۷ دقیقه حضور در این بازی ۲۴ امتیاز به دست آورد و با مجموع ۱۱ ریباند ، دبل دبل کرد.فاطمه نقی زاده با ۱۴ امتیاز و نیلوفر باقری با ۱۱ امتیازی دیگر امتیازآورهای نارسینا بودند.

روژین جلفا نیز با ۱۱ ریباند ، همراه با یاسمن محمدی ، بیشترین آمار ریباند در این بازی را ثبت کرد. او در جریان ۲۹ دقیقه بازی برای نارسینا ۷ امتیاز کسب کرد. همچنین روژین با ۴ پاس منجر به گل ، از نظر آمار پاس بهترین وضعیت را در بین بازیکنان حاضر در زمین داشت.

ریحانه حشمتی نیز با ۱۵ امتیاز و ۹ ریباند ، ارزشمندترین بازیکن تیم پاز در این مسابقه بود. او برای پاز ۳۵ دقیقه بازی کرد. حشمتی با ۷ توپ ربایی ، بیشترین آمار توپ ربایی در بین بازیکنان حاضر در میدان را کسب کرد. غزل رضایی با ۳۰ دقیقه بازی و ۱۰ امتیاز ، دومین بازیکن امتیاز آور پاز تهران بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.