21

مبنا تجارت کاسپین 1 توپکای بابلسر 3 / شهرزاد با پیروزی آمد

  • کد خبر : 15030
  • 01 آذر 1397 - 19:44
مبنا تجارت کاسپین 1 توپکای بابلسر 3 / شهرزاد با پیروزی آمد

شهرزاد ریاضی کارش را در تیم جدید به بهترین شکل آغاز کرد. توپکا پس از عبور از حواشی در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان نخستین پیروزی خود را جشن گرفت. آن ها در تهران مبنا تجارت کاسپین را شکست دادند تا مربی تازه وارد شروع خوبی در مسئولیت جدید داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته دوم از رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنج شنبه اول آذر برگزار شد و تیم توپکای بابلسر اولین برد این فصل را با مربی جدید خود شهرزاد ریاضی به دست آورد.

توپکا که در هفته اول لیگ در اصفهان بدون پیراهن یکدست و بدون مربی برابر ذوب آهن ۳ بر صفر شکست خورده بود در این بازی ، هم لباس یکدست داشت و هم مربی و بازگشت تقریبی نظم به اردوی این تیم با یک برد باارزش در تهران همراه شد.

مبنا تجارت کاسپین تهران که با تیمی متشکل از بازیکنان تیم ملی امید در لیگ برتر حضور پیدا کرده است نتوانست پس از پیروزی هفته اول در سمنان برابر شهرداری این شهر ، این روند را ادامه دهد و ۳ امتیازی باقی ماند.

پیروزی ۳ بر یک توپکا در حالی به دست آمد که نماینده مازندران در ۲ ست آغازین مسابقه با امتیازات مشابه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد و در آستانه یک برد قاطع قرار گرفت اما مبنا تجارت کاسپین در ست سوم بالاخره پا را از امتیاز ۲۰ فراتر گذاشت و در نهایت با برد ۲۵ بر ۲۱ توپکا را غافلگیر کرد.

در ست چهارم توپکا تیمی باتمرکزتر نسبت به جوانان مبنا تجارت نشان داد. آن ها با دفاع موثر روی تور و استفاده از موقعیت ها در نهایت ۲۵ بر ۱۹ برنده این ست شدند و بازی سختی را از مبنا تجارت کاسپین بردند.

این برد برای شهرزاد ریاضی که پس از هدایت آبنوس در سال گذشته ، اکنون هدایت توپکا را بر عهده گرفته یک شروع انگیزه بخش تلقی می شود. او با پاقدمی خوب برای توپکا ، می تواند هماهنگی لازم را به تیمش تزریق کند و به تدریج توپکا را به تیمی تبدیل کند که در برابر مدعیان هم سخت می بازد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.