پارس آرای شیراز 3 استقلال ساری صفر / یک نفس راحت با بهاره رستم پور | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

پارس آرای شیراز 3 استقلال ساری صفر / یک نفس راحت با بهاره رستم پور

  • کد خبر : 15050
  • 02 آذر 1397 - 16:17
پارس آرای شیراز 3 استقلال ساری صفر / یک نفس راحت با بهاره رستم پور

در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم پارس آرای شیراز موفق شد در جدال برابر استقلال ساری پیروز شود. این برد برای پارس آرا پس از هفته ها بحران و شکست های پی در پی به دست آمد و مرهمی روحیه بخش برای تیم نجمه برزگر است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان که امروز جمعه دوم آذر به انجام رسید تیم فوتسال پارس آرا در سالن پهلوانان نصیری شیراز میزبان دیگر تیم بحران زده جدول ، استقلال ساری بود و ۳ بر صفر این تیم را شکست داد.

استقلال ساری در ادامه روزهای تاریک خود برابر پارس آرا که شرایط نابسامانی را تجربه کرده هم باخت. ساروی ها حتی با وجود فریبا میرزا جانی و ستاره محمدی هم مشکلات فراوانی داشتند و حالا بدون این دو نفر به تیمی بی خطر تبدیل شده اند.

بازی در نیمه نخست با تک گل شیرین فقیهی به سود سپید پوشان پارس آرا پایان یافت. چهره برتر نیمه دوم بازی بهاره رستم پور بود که پیش از این نیز بارها عصای دست تیمش بوده است.

۲ گلی که بهاره رستم پور در نیمه مربیان به ثمر رساند ، پارس آرا را به حاشیه امنیت برد و ۳ امتیاز را با برد ۳ بر صفر به تیم دوم شیراز ، هدیه کرد. این پیروزی پس از مدت ها به نجمه برزگر ، مربی محبوب و پرتلاش پارس آرا دلگرمی می بخشد.

نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرای شیراز پس از این بازی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران گفت: این برای ما دردسر جدیدی است که با این کمبود بازیکن باید در هر بازی یک بازیکن غایب داشته باشیم چنان که امروز و در بازی با استقلال ، یاسمن پاک جو محروم بود.

او ادامه داد: ما به این پیروزی نیاز داشتیم و حتی بازی قبل در فرخ شهر را نیز باید می بردیم اما اتفاقات بازی به ضرر ما پیش رفت. خوشحالم که پس از مدت ها طعم برد را می چشیم و این برد به آینده پارس آرا کمک زیادی می کند.

سرمربی پارس آرا عنوان کرد: اتفاق خوش دیگر برای ما ، گل نخوردن در این بازی بود. برای اولین بار در این فصل بود که بدون گل خورده زمین را ترک کردیم. بازی آینده ما در اهواز برابر حفاری صدرنشین برگزار می شود. ما می خواهیم با توجه به بضاعتی که در اختیار داریم با تمام وجود تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.