16

پویندگان صنعت شیراز ۲ مس رفسنجان ۴ / پاگشای مس به جمع ۴ تیم بالای جدول

  • کد خبر : 15054
  • 02 آذر 1397 - 16:55
پویندگان صنعت شیراز ۲ مس رفسنجان ۴ / پاگشای مس به جمع ۴ تیم بالای جدول

پیروزی بزرگ مس رفسنجان در شیراز این تیم را برای اولین بار به محدوده سبز جدول و جمع ۴ تیم صدرنشین رساند. پویندگان صنعت در بازی ۶ امتیازی بدون نسیمه غلامی و مریم چرخاوی بازی مهمی را به رقیب چغرش در راه رسیدن به دور پایانی لیگ واگذار کرد و شاید در آینده حسرت این بازی را بخورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  پانزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه دوم آذر برگزار شد و دیدار تیم های پویندگان صنعت شیراز و مس رفسنجان در سالن پهلوانان نصیری شیراز ، یکی از ۲ بازی مهم این هفته بود که طی آن میهمان ۳ امتیاز این بازی را ربود و میزبان را در بهت فرو برد.

اهمیت این مسابقه از این نظر بود که هر دو تیم در رقابتی جدی و نفس گیر با یکدیگر برای حضور در جمع ۴ تیم بالای جدول و رسیدن به مرحله پایانی لیگ که با حضور ۴ تیم برگزار می شود قرار دارند و به همین دلیل ، تقابل دو تیم می توانست گره گشای کار دو تیم باشد.

در مسابقه ای که نبود نسیمه غلامی و مریم چرخاوی ، دو مهره باارزش تیم ستاره زارع در ترکیب پویندگان و غیبت سحر زمانی در ترکیب مس رفسنجان و البته هدایت مس توسط عاطفه رضایی محروم از روی سکوها ، جلوه خاص آن بود در نهایت مس رفسنجان توانست میزبان را با شکست ۴ بر ۲ مواجه کند.

دو تیم در نیمه نخست بدون گل به کار خود پایان دادند و بازی در نیمه دوم با گل سهیلا رودسری برای مس آغاز شد اما در اثر بی تجربگی بازیکنان مس در شرایطی که آن ها هنوز در حال خوشحالی ناشی از گل بودند بازی به جریان افتاد و شهین افلاکی نتیجه را مساوی کرد اما مس توانست دوباره عنان کار را در دست بگیرد.

یک گل دیگر از سهیلا رودسری ، و گل هایی از فاطمه اعتدادی و عصمت داوودی کیا مس را ۴ بر یک پیش انداخت تا پویندگان ، امید خود را به بازگشت از دست بدهد. پویندگان در اواخر وقت بازی با گل به خودی بازیکن مس ، اختلاف را کاهش داد. البته مس می توانست گل پنجم را هم به ثمر برساند که پنالتی نقطه دوم محدثه محمدی راهی به دروازه پویندگان پیدا نکرد.

با این نتیجه ، مس ۲۲ امتیازی شد و هم امتیاز با پویندگان صنعت شیراز به دلیل تفاضل گل بهتر جای این تیم را در رده چهارم جدول گرفت و برای نخستین بار در جمع ۴ تیم برتر جدول قرار گرفت اما رقابت مس و پویندگان و همچنین پالایش نفت آبادان برای حضور در جمع ۴ تیم برتر ، همچنان ادامه دارد ضمن این که جایگاه دختران کویر کرمان ۲۵ امتیازی و رده سومی هم چندان مستحکم نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.