گلاره ناظمی خبر داد : موافقت سازمان لیگ با بازگشت آذرخش تهران به لیگ برتر فوتبال بانوان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

گلاره ناظمی خبر داد: بازگشت آذرخش تهران به لیگ برتر فوتبال بانوان

  • کد خبر : 15137
  • 03 آذر 1397 - 11:40
گلاره ناظمی خبر داد: بازگشت آذرخش تهران به لیگ برتر فوتبال بانوان

گلاره ناظمی مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال ایران از بازگشت تیم آذرخش تهران به لیگ برتر فوتبال بانوان خبر داد. آذرخش سقوط کرده اکنون جایگزین تیم استقلال خوزستان می شود که از حضور در لیگ برتر انصراف داده است.

گلاره ناظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در خصوص شرایط لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: باتوجه به شرایطی که در لیگ گذشته داشتیم تیمی انصراف نداد و همه تیم‌ها تا انتهای فصل در لیگ حضور داشتند و امسال تنها تیمی که انصراف داده استقلال خوزستان بوده است و ۱۱ تیم دیگری که در قرعه کشی حضور داشتند در لیگ شرکت می کنند.

مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به بازگشت آذرخش تهران ادامه داد: باتوجه به شرایطی که پیش آمد به تیم های خیبر خرم آباد و آذرخش تهران که در فصل پیش به دسته اول سقوط کردند، فرصت حضور در لیگ را داده ایم و با توجه به این که آذرخش در اولویت قرار داشت ، اعلام آمادگی کرد و به لیگ برتر بازگشت.

وی با اشاره به عدم تغییرات قوانین برگزاری لیگ برتر فوتبال، گفت : بازی‌های لیگ برتر همچنان بصورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات زیر۱۷سال مانند لیگ زیر ۱۴سال بصورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و این پیش بینی را داریم که لیگ فوتبال زیر ۱۷ سال از اواخر اسفند ماه آغاز شود.

ناظمی در خصوص سطح لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل جاری و قضاوتش در این مسابقات تصریح کرد: سطح تیم‌ ها بسیار بالاست و این ، ویژگی لیگ پربار امسال فوتسال کشور است.در صدر جدول شاید دو تیم را از سایرین ، متمایز و جدا شده بدانیم اما در میانه جدول تیم‌ها شرایط نزدیک به‌هم دارند و پیش بینی مسابقات ممکن نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.