هفته پنجم و ششم لیگ برتر ووشو / سپاهان دوباره مچ کارون اروند را خواباند | پایگاه خبری ورزش زنان ایران | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

هفته پنجم و ششم لیگ برتر ووشو / سپاهان دوباره مچ کارون اروند را خواباند

  • کد خبر : 15170
  • 03 آذر 1397 - 13:41
هفته پنجم و ششم لیگ برتر ووشو / سپاهان دوباره مچ کارون اروند را خواباند

هفته پنجم و ششم رقابت های لیگ برتر ووشوی بانوان برگزار شد و تیم های حاضر در گروه های یک و دو مسابقات خود را برگزار کردند. مهم ترین بازی بین مدعیان گروه یک ، سپاهان و کارون اروند خرمشهر برگزار شد که سپاهان مثل بازی رفت حریفش را شکست داد. تکلیف ۴ تیم صعود کننده به مرحله پایانی از حالا مشخص است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ برتر ووشوی بانوان پس از هفته ها تعطیلی بار دیگر از سر گرفته شد و ۱۱ تیم حاضر در گروه های ۲ گانه روز جمعه ۲ آذر در آکادمی ووشوی ورزشگاه آزادی تهران دیدارهای هفته پنجم و ششم خود را برگزار کردند.

گل سرسبد مسابقات دوم آذر ، جدال ۲ تیم مدعی گروه یک بود که از هفته ششم برگزار شد. سپاهان اصفهان و کارون اروند خرمشهر که بر سر صدرنشینی در گروه یک با هم رقابت داشتند در حالی برابر هم قرار گرفتند که مسابقه رفت دو تیم به سود سپاهان پایان یافته و این بازی ، آخرین فرصت کارون اروند خرمشهر برای جبران مافات و رسیدن به صدر بود.

در این مسابقه در ساندا تیم سپاهان مغلوب کارون اروند خرمشهر شد اما در تالو جبران و با استفاده از تالوکاران خود شکست را به پیروزی7 بر 5  تبدیل کرد و با کسب ۳ امتیاز این مسابقه صدرنشینی خود را تثبیت ساخت.

در این بازی در وزن منهای ۴۸ کیلو زهرا کریمی از سپاهان مغلوب فاطمه آزاد از کارون اروند شد. در وزن منهای ۵۲ کیلو زهرا اسماعیلی از سپاهان اصفهان برابر زینب آورند از کارون اروند خرمشهر نتیجه را واگذار کرد.

در دسته منهای ۵۶ کیلو مبارزه کیمیا شوشتری از سپاهان و شادی علیدادی از کارون اروند خرمشهر به سود کیمیا شوشتری پایان یافت. در وزن منهای ۶۰ کیلو نسیبه میرشهیدی از سپاهان برابر مهنا رحیمی از کارون اروند شکست خورد.

در وزن منهای ۶۵ کیلو ، زهرا سلحشور سانداکار تیم کارون اروند از رویارویی با سهیلا منصوریان انصراف داد تا نماینده سپاهان پیروز میدان معرفی شود. در وزن منهای ۷۰ کیلو مائده هاشمی از سپاهان به دلیل آسیب دیدگی هفته های گذشته از ناحیه کتف ترجیح داد ریسک نکند و از مسابقه برابر تارا پورحسن انصراف داد تا امتیاز این بازی به کارون اروند خرمشهر برسد.

در آخرین مبارزه ساندای دو تیم ، فریناز نذیری از سپاهان برابر سحر محمدی از کارون اروند به پیروزی رسید. در مسابقه تالو ، زهرا کیانی در فرم چانگ چوآن برابر ساناز چراغی از کارون اروند به برتری قابل پیش بینی رسید.

مبینا برخور و هانیه رجبی ، تالوکاران سپاهان در فرم های خود به دلیل این که کارون اروند در آن فرم ها نماینده ای نداشت بدون رقیب ، برنده معرفی شدند و مهسا سجادی از سپاهان برابر شکیبا شایگان از کارون پیروز شد. تنها شکست سپاهان در تالو در مسابقه مهدیه شریفیان برابر حمیده برخور از کارون رقم خورد.

در سایر مسابقات از هفته پنجم و گروه یک ، تیم های هیئت ووشوی قم و هیئت کردستان به تساوی ۵ بر ۵ رسیدند و سپاهان ۱۲ بر صفر مقاومت کرمانشاه را شکست داد. از هفته ششم ، هیئت ووشوی قم ۸ بر صفر مقاومت کرمانشاه را شکست داد و به اولین برد خود دست پیدا کرد.

از گروه دوم ، تیم صدرنشین دانشگاه آزاد با مربیگری الهام صادقی به آسانی ابتدا ۱۲ بر صفر هیئت کرمانشاه و سپس ۱۱ بر یک هیئت مشهد را شکست داد. تیم هیئت شبستر نیز ابتدا ۱۰ بر یک هیئت تهران و سپس ۱۰ بر ۲ هیئت البرز را مغلوب کرد. هیئت البرز ۹ بر ۲ هیئت مشهد را برد و هیئت تهران ۷ بر صفر هیئت کرمانشاه را از پیش رو برداشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.