13

درباره دور رفت لیگ بدمینتون بانوان / تک قطبی و پشت درهای بسته

  • کد خبر : 15173
  • 03 آذر 1397 - 17:28
درباره دور رفت لیگ بدمینتون بانوان / تک قطبی و پشت درهای بسته

تیم بدمینتون دانشگاه آزاد توانست با ۳ پیروزی متوالی عنوان قهرمانی دور رفت لیگ برتر بدمینتون بانوان را کسب کند. آن ها با تیمی متشکل از ستاره ها موفق شدند هر ۳ بازی دور رفت خود را ببرند و از همین حالا باید آن ها را قهرمان لیگ دانست.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ برتر بدمینتون بانوان قرار بود با حضور ۶ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار شود اما در نهایت با انصراف ۲ تیم ، تعداد تیم های لیگ برتری به ۴ تیم کاهش یافت. اتفاقی که برای فدراسیون بدمینتون خوشایند نبود اما راه گریزی نیز از آن وجود نداشت.

تیم دیهیم تهران که فصل گذشته نیز در لیگ برتر بدمینتون حضور داشت از حضور در لیگ امسال کناره گیری کرد و همین موضوع در مورد تیم دانشگاه گلستان نیز صادق بود. گرگانی ها هم پیش از شروع لیگ تصمیم به انصراف گرفتند.

تیم دانشگاه آزاد که سال گذشته قهرمانی لیگ را به دست آورده بود امسال نیز با جذب ستاره ها لیگی تک قطبی ایجاد کرد. دانشگاه آزاد تنها تیم لیگ است که به طور حرفه ای فعالیت می کند و به بدمینتون بازان دستمزد قابل قبولی می پردازد و به همین دلیل بدیهی است ملی پوشان میل داشته باشند تا در این تیم بازی کنند و دستمزدی برای تامین بخشی از هزینه های خود دریافت کنند.

این گونه بود که دانشگاه آزاد با مربیگری فریبا جلالیان و با حضور سارا دلاوری ، نگین امیری پور ، ثریا آقایی ، رومینا تاجیک ، نازنین زمانی ، یگانه تفریشی و نرگس افشاری وارد لیگ شد. تیم مشهدی آکادمی پونا و تیم های نماینده البرز و هیئت شاهرود دیگر تیم های لیگ برتر بودند که همگی در دور رفت در شاهرود برابر دانشگاه آزاد بازنده بودند.

میزبان دور برگشت هنوز مشخص نیست اما گفته می شود احتمال میزبانی تیم آکادمی پونا در مشهد بسیار است. این که چرا فدراسیون بدمینتون لیگ برتر و دسته اول را با هم ادغام نمی کند تا لیگ برتر با تعداد تیم بیشتر و باکیفیت تر برگزار شود به مبلغ ورودی لیگ برتر ربط دارد که هر تیمی توان پرداخت آن را ندارد. البته گفته می شود فدراسیون بدمینتون دلایل دیگری نیز برای این منظور ، دارد.

برگزاری مسابقات لیگ بدون حجاب اسلامی و پشت درهای بسته نیز سبب شده هیچ تصویری از این مسابقات مخابره نشود و در نتیجه دور رفت لیگ بدمینتون بدون پوشش رسانه ای مفید و اثر بخش به کار خود پایان داده است. سیاستی که فدراسیون بدمینتون آن را اتخاذ کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.