16

تورنمنت فوتبال بانوان کافا / پیروزی 6 گله ایران برابر افغانستان

  • کد خبر : 15196
  • 04 آذر 1397 - 14:14
تورنمنت فوتبال بانوان کافا / پیروزی 6 گله ایران برابر افغانستان

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در اولین مسابقه خود در مسابقات جام اتحادیه فوتبال آسیایی مرکزی موسوم به کافا موفق شد افغانستان را شکست دهد. ایران با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها راهی این مسابقات شده و در بازی اول به یک برد آسان و پرگل دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مسابقات فوتبال تورنمنت کافا که توسط اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی برگزار می شود امروز یکشنبه 4 آذر ادامه یافت و تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین مسابقه خود با 6 گل برابر تیم ملی افغانستان به پیروزی رسید.

در این مسابقه که در ازبکستان و در ورزشگاه ملی تاشکند برگزار شد ایران توانست با 6 گل افغانستان را مغلوب کند. ایران در این مسابقات با تیم اصلی خود شرکت نکرده و جمعی از بازیکنان جوان و نیز با تجربه ها راهی این مسابقات شده اند.

همچنین کتایون خسرویار هدایت ایران را در این رقابت ها بر عهده دارد. زهرا خواجوی، فاطمه مخدومی، فاطمه قاسمی، ثنا صادقی، فاطمه گرایلی، زهرا قنبری، بهناز طاهرخانی، هانیه خداپرست، غزاله بنی طالبی، گلنوش خسروی و فاطمه شبان ترکیب اولیه ایران برابر افغانستان را تشکیل دادند.

زهرا قنبری و فاطمه شبان در این بازی 2 گل به ثمر رساندند و فاطمه مخدومی و بازیکن حریف دیگر گلزنان تیم ملی ایران برابر افغانستان بودند تا بدین ترتیب ایران گام اول را در این مسابقات محکم بردارد.

ایران در روز نخست این مسابقات که جمعه دوم آذر برگزار شد استراحت داشت. دومین بازی دختران فوتبالیست ایران سه شنبه ششم آذر برابر ازبکستان میزبان مسابقات برگزار می شود و ایران روزهای پنج شنبه و شنبه به ترتیب برابر تاجیکستان و قرقیزستان قرار می گیرد.

اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی از سال 2015 تاسیس شد و هدف پیشرفت فوتبال در این بخش از آسیا را دنبال می کند. این برای نخستین بار است که تیم های ملی بزرگسالان کشورهای عضو کافا در یک تورنمنت برابر هم به میدان می روند.

ر

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.