15

آیا بازگشت آذرخش به لیگ فوتبال بانوان خوشحال کننده است؟

  • کد خبر : 15199
  • 04 آذر 1397 - 14:35
آیا بازگشت آذرخش به لیگ فوتبال بانوان خوشحال کننده است؟

گلاره ناظمی مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس از بازگشت تیم فوتبال آذرخش تهران به لیگ برتر فوتبال بانوان خبر داده است. اتفاقی که این سوال را در ذهن پدید می آورد که آیا حضور این تیم در لیگ را باید یک اتفاق مثبت دانست؟

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم فوتبال آذرخش تهران سال گذشته در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور داشت اما با قرار گرفتن در رده ماقبل آخر جدول رده بندی به دسته اول سقوط کرد.

امسال با توجه به انصراف استقلال خوزستان از حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان 97 آذرخش تهران این فرصت را یافت تا بار دیگر به عرصه لیگ برتر بازگردد. تیمی که تنها نماینده تهران است و حضورش از این نظر ، برای ورزش استان تهران مثبت است اما ممکن است همه از بازگشت آذرخش خوشحال نباشند.

نقاط قوت آذرخش ، پشتیبانی شدن این تیم توسط بخش خصوصی از یک سو و جوانگرایی این تیم از سوی دیگر است به طوری که آذرخش سال گذشته از تیم بسیار جوانی در لیگ استفاده می کرد که همین جوان ها به تدریج می توانند به بازیکنان باکیفیتی تبدیل شوند.

از سوی دیگر مدل تیمداری آذرخش انتقاداتی را در پی داشت. آن ها به دلیل این که توانایی اجازه زمین های اصلی و باکیفیت فوتبال تهران را نداشتند مجبور می شدند مسابقات خود را در حومه تهران یا زمین های بی کیفیت برگزار کنند که بارها مورد انتقاد تیم ها و ناظران قرار می گرفت.

آن ها فصل گذشته را در خانه و از دیدار برابر تیم شهرداری بم آغاز کردند و در طول فصل با وجود بهره مندی از حضور مهناز امیرشقاقی نتایج خوبی نگرفتند. آیا آذرخش امسال تیم متفاوتی خواهد داشت یا باید منتظر همان چهره سال گذشته از آذرخش باشیم؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.