12

تغییر نام لیگ دسته اول والیبال بانوان به جام باشگاه ها

  • کد خبر : 15227
  • 04 آذر 1397 - 18:26
تغییر نام لیگ دسته اول والیبال بانوان به جام باشگاه ها

مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان ایران از امسال به جام باشگاه های کشور تغییر نام می دهد. در مورد فرمت برگزاری این مسابقات توضیحی داده نشده اما این مسابقات قرار است به شیوه متمرکز برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ جزییات نخستین دوره مسابقات والیبال جام باشگاه های بانوان ایران اعلام شد. این مسابقات قرار است جایگزین لیگ دسته اول شود اما در مورد اهداف این تغییرات اظهار نظر رسمی صورت نگرفته است.

بر این اساس و طبق آن چه فدراسیون والیبال عنوان کرده اولین دوره رقابت های جام باشگاههای ایران  امسال جایگزین لیگ دسته یک بانوان با هدف ارتقا جایگاه تیم ها،ساماندهی و جذب بیشتر حامیان مالی شد و از اواخر دی  ماه سال جاری به صورت متمرکز برگزار می شود.

رقابت ها در گروه سنی آزاد با عنوان جام باشگاه های ایران به صورت متمرکز برگزار می شود. باشگاه ها در این مسابقات تنها می توانند از حضور یک تیم بهره مند باشند.

ورودی مسابقات ۵۰ میلیون ریال معادل ۵ میلیون تومان است و این مسابقات قرار است از دی ماه آغاز شود اما تیم های میزبان تکلیفی برای پرداخت هزینه اسکان ندارند. بر این پایه ، هزینه ایاب و ذهاب،اسکان و تغذیه به عهده تیم های حاضر در رقابت هاست که پس از برآورد هزینه مبلغ آن باید به حساب باشگاه میزبان واریز شود.

باشگاه های متقاضی برای اخذ امتیاز میزبانی از هم اکنون آمادگی خود را به فدراسیون والیبال اعلام نمایند. مسابقات با توجه به تعداد تیم ها بصورت منطقه ای یا متمرکز در یک منطقه  برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.