9

تیم ملی هندبال بانوان منتظر صدور روادید از سوی سفارت ژاپن

  • کد خبر : 15231
  • 05 آذر 1397 - 11:11
تیم ملی هندبال بانوان منتظر صدور روادید از سوی سفارت ژاپن

صدور روادید از سوی سفارت ژاپن آخرین سد تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در ژاپن است. سرپرست فدراسیون هندبال نیز گفته است فدراسیون هندبال وظایفش را انجام داده و اگر روادید صادر نشود دیگر تقصیر فدراسیون هندبال نیست.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی هندبال بانوان قرار است سه شنبه 6 آذر عازم ژاپن شود تا در مسابقات قهرمانی زنان آسیا شرکت کند اما حضور تیم ملی به صدور روادید طی امروز و فردا بستگی دارد.

فدراسیون هندبال تلاش کرد مشکلات اعزام تیم ملی را به ژاپن حل کند و وزارت ورزش برای این منظور اقدامات مثبتی برای تامین هزینه اعزام انجام داد و اکنون تنها سنگ سر راه ، صدور ویزا از سوی سفارت ژاپن در تهران است که همه امیدوارند این اتفاق طی امروز دوشنبه 5 آذر رخ دهد.

رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هندبال در اقدامی پیشگیرانه گفته است اگر روادید سفر تیم ملی به ژاپن صادر نشود ، دیگر تقصیری متوجه فدراسیون هندبال نیست زیرا این فدراسیون اقدامات لازم را انجام داده است و صدور ویزا به طرف ژاپنی بستگی دارد.

با این وجود به نظر می رسد مشکلی برای صدور ویزا وجود نداشته باشد و ژاپنی ها معمولا در این زمینه دقیق بوده اند و همکاری کرده اند مگر این که مسائل اداری دیگری مانع نشود.

تیم ملی هندبال بانوان با حداقل تمرین و بدون بازی تدارکاتی به مسابقات آسیایی ژاپن می رود جایی که تیم های استرالیا، نیوزلند، ژاپن و قزاقستان همگروه این تیم هستند. از تمرین تیم ملی هندبال گزارشی نیز مخابره نشده است.

اعزام تیم ملی هندبال با ژاپن ، بدترین اعزامی است که طی سال های اخیر در ورزش ایران صورت می گیرد و این اعزام تنها با هدف “اعزام شدن” عملیاتی می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.