پوران عباسی : هیرو برای قهرمانی می جنگد اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

پوران عباسی : هیرو برای قهرمانی می جنگد اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست

  • کد خبر : 15235
  • 05 آذر 1397 - 12:40
پوران عباسی : هیرو برای قهرمانی می جنگد اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست

سرمربی تیم بسکتبال هیرو تهران تاکید کرد تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال بانوان می جنگد و قهرمانی او را راضی می کند اما نتایج درخشان هیرو در شروع فصل، بدان معنا نیست که آن ها از حالا قهرمان لیگ هستند. عباسی می گوید تجربه از دست دادن قهرمانی در سال ۹۳ را هنوز در ذهن دارد.

پوران عباسی در در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس در خصوص وضعیت تیم بسکتبال هیرو پس از گذشت 4 هفته از آغاز لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار کرد: هیرو شرایط خوبی دارد و جز مصدومیت تینا عیساییان دغدغه خاصی نداریم. تینا را در ۲ بازی اخیر در اختیار نداشته ایم و واضح است که او یکی از بازیکنان مهم و اثربخش ماست با این حال در هیرو ، تلاش جمعی نتیجه می دهد و سایرین اجازه نداده اند غیبت عیساییان به چشم بیاید.

او ادامه داد: آماده بازی روز پنج شنبه برابر دانشگاه آزاد هستیم و می خواهیم پنجمین پیروزی را به دست بیاوریم . البته بازی با تیم رده دوم جدول بازی آسانی نیست و در تیم دانشگاه آزاد هم مهره های باکیفیتی حضور دارند اما انگیزه کسب برد برابر دانشگاه آزاد در هیرو وجود دارد.

سرمربی تیم بسکتبال هیرو تهران گفت: هیرو مدعی قهرمانی است و این یک واقعیت است . قهرمانی چیزی است که من را راضی می کند و انتظار آن را دارم اما معنای این موضوع ، مسجل بودن قهرمانی ما نیست. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم اما در تیم های دیگر هم مهره های باارزشی حضور دارند که حاشیه امنیت ما را از بین می برند. هیرو برای قهرمانی می جنگد اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

عباسی عنوان کرد: بارها این اتفاق رخ داده که تیمی که بهترین بوده و یا روی آن برای قهرمانی حساب باز می شده ، در نهایت قهرمانی را از دست داده است. در سال ۹۳ در بازی آخر فقط با یک پنالتی با نتیجه ۷۴ بر ۷۳ برابر گاز بازنده شدیم و قهرمانی را از دست دادیم در حالی که پیش از آن ، گاز را شکست داده بودیم. یک تیم باید تا آخرین لحظه بجنگد و هرگز نباید خود را از پیش برنده یا قهرمان بداند.

مربی باتجربه بسکتبال ایران در خصوص عدم حضور بازیکنان خارجی در لیگ 97 گفت: امسال لیگ بازیکن خارجی ندارد و با توجه به شرایط ارز و مالی ، طبیعی است. اگر بازیکن خارجی در لیگ باشد ، لیگ جذابیت های خاص خود را خواهد داشت اما این موضوع که امسال شاهد تقسیم بازیکنان درجه یک در تیم های مختلف هستیم نبود بازیکنان خارجی را پوشش می دهد. حتی اگر امکان جذب بازیکن خارجی هم وجود داشت خود من تمایلی به این موضوع نداشتم زیرا در هیرو نیازی به بازیکن خارجی حس نمی شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.