14

شهناز جعفری زاده : روال انتخابی بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان آزار دهنده است

  • کد خبر : 15237
  • 05 آذر 1397 - 14:58
شهناز جعفری زاده : روال انتخابی بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان آزار دهنده است

مدافع راست تیم فوتبال شهرداری بم به انتقاد از نحوه دعوت بازیکنان تیم ملی پرداخته است. شهناز جعفری زاده می گوید روش دعوت از بازیکنان به تیم ملی ناامید کننده است و درهای تیم های به روی همه بازیکنان باز نیست.

شهناز جعفری زاده در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس درباره روند تمرینی تیم فوتبال شهرداری بم پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: خوشبختانه تیم شهرداری بم مشکل خاصی ندارد و تمرینات این تیم طبق روال برگزار می شود و تعدادی از بازیکنان ما در خدمت تیم ملی هستند که منتظر بازگشت آن ها و تکمیل تیم هستیم.

او ادامه داد : با حضور زهرا خواجوی و زهرا سربالی ، ترکیب تیم برای فصل جدید کامل است و بابت جدایی چند بازیکن نگرانی خاصی نداریم. سرمربی تیم قطعا فکر همه شرایط چه در مورد شهرداری بم و چه در مورد سایر تیم ها را کرده اند و تلاش ما بر این است که همان چهره تیم مقتدر و قهرمان را داشته باشیم.

مدافع راست تیم شهرداری بم گفت: رقابت برای قهرمانی در لیگ ۹۷ دشوارتر از لیگ ۹۶ است زیرا تعداد تیم های مدعی نسبت به سال ۹۶ افزایش پیدا کرده است. ملوان ، سپاهان ، راه یاب ملل ، شهرداری سیرجان و حتی ذوب آهن تیم هایی هستند که به بهترین شکل خود را آماده کرده اند و حریفان سختی برای شهرداری بم برای تکرار قهرمانی هستند اما این ، تاثیری در هدف ما ندارد.

جعفری زاده عنوان کرد: تعویق آغاز لیگ اتفاق خوبی نبود و مطمئتا برنامه بسیاری از تیم ها را که مدت ها است مشغول کار هستند مختل کرده است. از سوی دیگر عمده مسابقات در زمستان برگزار می شود و بسیاری از تیم ها زمین مناسبی در زمستان ندارند. امیدوارم آغاز لیگ بیش از این به تاخیر نیفتد.

دفاع کناری شهرداری بم با اشاره به روند دعوت بازیکنان به تیم های ملی گفت: روش دعوت از بازیکنان به تیم ملی ناامید کننده است. وقتی بازیکن فوتسال به تیم ملی دعوت می شود و از عملکرد بازیکنان به راحتی عبور می کنند دیگر حرفی باقی نمی ماند. شهرداری بم سال گذشته بهترین خط دفاع لیگ را داشت اما به سادگی از این موضوع عبور کردند. درهای تیم های به روی همه بازیکنان باز نیست. ما مظلوم واقع شدیم و این شرایط آزار دهنده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.