17

شهین افلاکی: در پویندگان موفقیت فردی مطرح نیست / نباید امتیاز از دست بدهیم

  • کد خبر : 15259
  • 05 آذر 1397 - 18:01
شهین افلاکی: در پویندگان موفقیت فردی مطرح نیست / نباید امتیاز از دست بدهیم

بازیکن گلزن تیم فوتسال پویندگان صنعت فجر شیراز می گوید شکست برابر مس کار این تیم را برای حضور در جمع ۴ تیم بالای جدول دشوار کرده است. شهین افلاکی همچنین تاکید کرده رقابت برای کسب عنوان برترین گلزن برایش اولویت نیست.

شهین افلاکی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس درباره وضعیت تیم فوتسال پویندگان صنعت فجر شیراز و شکست اخیر این تیم برابر مس رفسنجان در لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: به طور صادقانه ، کار ما با این شکست بسیار سخت شد و باید مس را شکست می دادیم اما این به معنای ناامیدی نسبت به آینده نیست. ما فرصت زیادی برای جبران داریم اما نباید امتیاز از دست بدهیم.

او ادامه داد: در این شرایط باید در بازی های آینده پیروز باشیم و حتی از بازی های سخت مثل نامی نو و حفاری نیز باید نتایج خوبی بگیریم. تمرکز همه ما روی حضور تیم در مرحله پایانی لیگ است و باید اوضاع را کنترل کنیم.

بازیکن گلزن تیم پویندگان صنعت که با ۱۸ گل در جایگاه سوم جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال قرار دارد گفت: هر بازیکنی کسب یک عنوان فردی را دوست دارد اما شرایط تیم به من اجازه نمی دهند خودخواه و فقط به دنبال افزایش گل هایم برای رسیدن به صدر جدول گلزنان باشم. هم من و هم مریم چرخاوی جایگاه خوبی در جدول گلزنان داریم اما در حال حاضر ، موفقیت فردی مطرح نیست و ما روی نتیجه گرفتن تیم تمرکز کرده ایم.

افلاکی عنوان کرد: امسال برای کمک به تیم شهرم به شیراز آمدم و ترجیح دادم از پالایش نفت جدا شوم. خوشحالم که انتخاب خوبی داشتم زیرا هم توانسته ام به تیم کمک کنم و هم در باشگاهی حضور دارم که به تعهدات خود پایبند است و از نظر مالی ، خوش حساب بوده است. حضور چنین حامیانی در ورزش بانوان یک اتفاق خوب است و امیدوارم این حضور تداوم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.