تورنمنت کافا / ازبکستان 2 ایران 1 ؛ شکست با پنالتی قنبری | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

تورنمنت کافا / ازبکستان 2 ایران 1 ؛ شکست با پنالتی قنبری

  • کد خبر : 15304
  • 06 آذر 1397 - 17:09
تورنمنت کافا / ازبکستان 2 ایران 1 ؛ شکست با پنالتی قنبری

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین مسابقه خود در مسابقات بین المللی جام اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا برابر ازبکستان شکست خورد تا در جدول 3 امتیازی باقی بماند.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های فوتبال اتحادیه آسیای مرکزی موسوم به کافا امروز سه شنبه ۶ آذر در شهر تاشکند ازبکستان ادامه پیدا کرد و تیم ملی ایران در دومین مسابقه خود بازنده شد.

دختران فوتبالیست ایران در دومین مسابقه خود برابر ازبکستان ، میزبان تورنمنت به میدان رفتند و با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود تن به شکست دادند تا پس از پیروزی ۶ گله در بازی اول خود برابر افغانستان ، در جدول ۳ امتیازی باقی بمانند.

در این بازی زهرا قنبری مهاجم باتجربه تیم ملی از روی نقطه پنالتی گل اول را برای ایران به ثمر رساند اما سپس نوبت به ازبک ها رسید که صاحب پنالتی شوند و از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برسانند.

ازبکستان در ادامه از روی یک ضربه آزاد به گل دوم هم رسید و در نیمه نخست با برتری ۲ بر یک زمین را ترک کرد اما در نیمه دوم خبری از گل نبود و میزبان برنده این بازی دشوار برای دختران ایران شد.

زهرا خواجوی ، غزاله بنی طالبی، فاطمه امینه برازجانی، بهناز طاهرخانی، فاطمه شبان، زهرا قنبری، ثنا صادقی، زهرا سربالی، سمانه چهکندی، زهرا خدابخشی و هاجر دباغی ترکیب اولیه ایران را در بازی با ازبکستان تشکیل دادند.

سومین مسابقه تیم ملی فوتبال بانوان ایران پنج شنبه ۸ آذر برابر تاجیکستان برگزار می شود و آخرین مسابقه ایران نیز شنبه ۱۰ آذر مقابل قرقیزستان برگزار خواهد شد.

اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی از سال ۲۰۱۵ تاسیس شد و هدف پیشرفت فوتبال در این بخش از آسیا را دنبال می کند. این برای نخستین بار است که تیم های ملی بزرگسالان کشورهای عضو کافا در یک تورنمنت برابر هم به میدان می روند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.