15

آغاز سوپر لیگ کاراته بانوان با حضور ۱۰ تیم

  • کد خبر : 15356
  • 07 آذر 1397 - 13:38
آغاز سوپر لیگ کاراته بانوان با حضور ۱۰ تیم

فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان از جمعه ۹ آذر آغاز می شود و ۱۰ تیم در این مسابقات شرکت خواهند داشت. نگرانی های فدراسیون کاراته مبنی بر کاهش تعداد تیم ها پایان خوشی داشت و طی هفته منتهی به آغاز لیگ تعداد تیم ها افزایش پیدا کرد و به سطح قابل قبول رسید.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ سوپر لیگ کاراته بانوان بالاترین سطح مسابقاتی در کاراته زنان ایران محسوب می شود و حضور کاراته کاهای خوشنام ملی پوش در کنار سایر مدعیان و چهره های امیدوار به درخشش در فضای کاراته ایران ، سوپر لیگ را دارای ماهیتی متفاوت با هر رقابت رسمی دیگری می کند.

فصل جدید سوپر لیگ از جمعه ۹ آذر در سالن شهید کبگانیان تهران آغاز می شود و ۱۰ تیم در این مسابقات حاضر هستند. فدراسیون کاراته در فاصله چند روز مانده به آغاز لیگ نگران کاهش تعداد تیم ها بود به طوری که تا روز ۵ آذر فقط ۵ تیم در این مسابقات ثبت نام کرده بودند اما طی ۴۸ ساعت و تا ۷ آذر ۵ تیم دیگر وارد جدول شدند.

در مورد این که چه بازیکنانی در چه تیم هایی حضور دارند اطلاعی در دست نیست و باید تا روز آغاز لیگ منتظر تغییرات و جابجایی ها بود اما اسامی تیم های حاضر در سوپر لیگ مشخص شده و برای مثال خبری از تیم قهرمان فصل گذشته ، بیمه تعاون در لیگ نیست. دانشگاه آزاد نیز امسال هم در کاراته تیمداری نمی کند.

تیم های راگای شهر ری ، ستارگان پایتخت ، باشگاه سکوتی، پيام، حامی، نامی نو، آوای رزم، هيئت كاراته آذربایجان شرقی، هيئت كاراته گيلان و جوانه صفادشت تیم های حاضر در سوپر لیگ هستند. این در حالی است که باشگاه نامی نو حضور در لیگ را تکذیب کرده.

فصل گذشته در سوپر لیگ ۸ تیم حضور داشتند که پس از تیم بیمه تعاون که تمام مسابقات خود را برد پشت سر گذاشت تیم های هیئت کاراته اصفهان ، پیام نور مرکزی ، نفت امیدیه ، آوای رزم ، وحدت ایران ، حامی و نارین صنعت آریا دوم تا هشتم شدند. نگاهی به اسامی تیم های لیگ ۹۶ و مقایسه با لیگ ۹۷ نشان می دهد چهره لیگ ۹۷ به کلی دگرگون شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.