17

هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال / هیرو – دانشگاه آزاد ، بازی بزرگ هفته در تهران

  • کد خبر : 15358
  • 07 آذر 1397 - 14:08
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال / هیرو – دانشگاه آزاد ، بازی بزرگ هفته در تهران

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان با برگزاری ۶ بازی از گروه های ۲ گانه به انجام می رسد که مهم ترین بازی هفته در گروه یک و بین تیم های اول و دوم جدول برگزار می شود. هیرو و دانشگاه آزاد در سالن بسکتبال آزادی رقابتی جذاب را در پیش دارند.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال بانوان در مرحله گروهی روز پنج شنبه ۸ آذر به پایان می رسد و ۱۲ تیم حاضر در لیگ ۹۷ در گروه های دوگانه برابر هم به میدان می روند.

در هفته ای که ۴ بازی از ۶ بازی این هفته در تهران برگزار می شود تیم های هیرو و دانشگاه آزاد بازی حساس هفته را از گروه یک برگزار می کنند. هیرو در هر ۴ بازی خود مقتدرانه پیروز شده اما دانشگاه آزاد با یک شکست در آبادان برابر پالایش نفت ، ۳ برد و یک باخت دارد و تیم دوم جدول است.

هیرو برای پیروزی در این بازی از وضعیت بهتر و مهره های بیشتری بهره مند است اما دانشگاه آزاد نیز تیمی است که دست کم گرفتن آن موجب پشیمانی خواهد بود و به نظر می رسد اگر تیمی قصد متوقف کردن هیرو را داشته باشد ، تیمی جز دانشگاه آزاد نیست.

شکست دانشگاه آزاد برابر هیرو موقعیت این تیم را در برابر تیم رده سومی پالایش نفت آبادان تضعیف می کند و سبب از دست دادن رده دوم جدول برای دانشگاه آزاد می شود.

تیم پالایش نفت آبادان این هفته در گرگان به دیدار تیم دانشگاه گلستان می رود. در دیگر بازی تهران تیم گاز تهران به مصاف باژوند بوشهر خواهد رفت و امیدوار است بالاخره بتواند طعم پیروزی در این فصل را بچشد.

در گروه دوم ، نامی نو در مسابقه ای که پیش بینی می شود برای شاگردان سپیده جعفری بازی آسانی باشد برابر صدرای شیراز و تیم سرور روانی پور قرار می گیرد. پاز ، تیم قعرنشین گروه دوم در ولنجک میزبان خانه بسکتبال بندرعباس است.

تیم قدرتمند گروه بهمن نیز پس از شکست هفته گذشته این هفته به دیدار نارسینا می رود و با پیروزی در این بازی ، شکست اصفهان را به فراموشی خواهد سپرد و نیم فصل را با رتبه دوم جدول گروه دوم به پایان می رساند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.