هفته سوم لیگ برتر تیراندازی / خراسانی ها میزبان دختران تفنگدار ایران | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

هفته سوم لیگ برتر تیراندازی / خراسانی ها میزبان دختران تفنگدار ایران

  • کد خبر : 15365
  • 07 آذر 1397 - 16:19
هفته سوم لیگ برتر تیراندازی / خراسانی ها میزبان دختران تفنگدار ایران

هفته سوم لیگ برتر تیراندازی بانوان روز جمعه ۹ آذر برگزار می شود و این بار دختران خراسانی میزبان دختران تفنگدار ایران هستند و در دو بخش تپانچه و تفنگ بادی به دیدار حریفان خود می روند.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  لیگ برتر تیراندازی بانوان روز جمعه ۹ آذر وارد هفته سوم خود می شود و تیراندازان لیگ برتری در قالب تیم های مختلف در سالن اختصاصی تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران روی خط آتش قرار می گیرند.

لیگ برتر تیراندازی بانوان با حضور ۷ تیم برگزار می شود و تیم میزبان در هر هفته با سایر تیم ها مسابقه می دهد به طوری که امتیاز دیدار هر تیم در بخش تفنگ بادی به طور مجزا با مسابقه دو تیم در بخش تپانچه محاسبه می شود.

میزبان هفته سوم لیگ برتر ، تیم هیئت تیراندازی خراسان رضوی است اما با توجه به فراهم بودن امکانات برگزاری لیگ برتر در تهران و سالن تیراندازی فدراسیون ، تمامی مسابقات با میزبانی هر تیمی در همین سالن برگزار می گردد و خراسانی ها میزبان دختران تفنگدار هستند.

بر این اساس تیم هیئت تیراندازی خراسان رضوی روز جمعه به دیدار تیم های هیئت تیراندازی همدان ، نیروی زمینی ارتش ، مقاومت ، ناجا ، هیئت تیراندازی قزوین و هیئت تیراندازی قم می رود.

این مسابقات با حضور ۵۶ تیرانداز برگزار می شود. در هفته اول لیگ برتر تیم هیئت قزوین میزبان بود و در هفته دوم تیم ناجا میزبانی از سایرین را بر عهده داشت و با همه تیم ها مسابقه داد.

همچنین در هفته اول در تپانچه زینب طوماری از هیئت قزوین، گلنوش سبقت الهی از نزاجا و الهام هریجانی از هیئت قزوین و در تفنگ بادی نجمه خدمتی از مقاومت، مریم زابلی زاده از هیئت قم و حسنا توتونچی از هیئت قزوین نفرات برتر بخش انفرادی بودند.

در هفته دوم نیز در تپانچه هانیه رستمیان ، زینب طوماری ، تیرانداز هیئت قزوین و گلنوش سبقت اللهی از تیم نزاجا و در تفنگ ، حسنا توتونچی از تیم هیئت تیراندازی استان قزوین ، سیده زهرا هاشمی از ناجا و نجمه خدمتی از مقاومت اول تا سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.