15

دانشگاه گلستان 57 پالایش نفت آبادان 63 / شکست حسرت بار گرگانی ها

  • کد خبر : 15389
  • 08 آذر 1397 - 16:17
دانشگاه گلستان 57 پالایش نفت آبادان 63 / شکست حسرت بار گرگانی ها

در ادامه هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم پالایش نفت آبادان در یک بازی پرچالش و پیچیده در گرگان به سختی توانست تیم دانشگاه گلستان را از پیش رو بردارد. میزبان تا پایان کوارتر سوم هم از نفت پیش بود اما همه چیز برای گرگانی ها در کوارتر آخر از دست رفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پنجمین هفته از لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور امروز پنج شنبه ۸ آذر به انجام رسید و از گروه اول تیم پالایش نفت آبادان با پیروزی ۶۳ بر ۵۷ برابر دانشگاه گلستان ، چهارمین برد فصل خود را دشت و در مقابل سومین شکست را به حریف گرگانی تحمیل کرد.

تیم دانشگاه گلستان با ترکیب اولیه مهلا طاهری ، نیلوفر مفیدی ، مارال رحیم زاده ، ریحانه باقری و زهرا سوخته سرایی و تیم پالایش نفت آبادان با ترکیب نیلوفر مظاهری ، ناهیده اسدی ، فائزه شهریاری ، الناز سیاهی و فاطمه شهریاری به میدان رفتند.

در این مسابقه ، میزبان در کوارتر اول شروعی مایوس کننده داشت و ۱۹ بر ۱۱ بازنده شد اما در کوارتر دوم ورق برگشت و دانشگاه گلستان توانست با پیروزی ۱۷ بر ۹ ، آب رفته را به جوی بازگرداند و با تساوی نیمه اول را تمام کند.

روند صعودی دانشگاه گلستان در کوارتر سوم هم ادامه پیدا کرد. آن ها توانستند در کوارتر سوم هم ۱۹ بر ۱۷ پیروز شوند و با سلاح پر ، وارد کوارتر چهارم و تعیین کننده باشند اما همیشه ، مهم این است که کار را به خوبی تمام کنید و این قانونی بود که شاگردان زهرا مرتضی زاده آن را به خوبی به ذهن سپرده بودند.

در آخرین کوارتر پالایش نفت هوشیار و بر خلاف میهمان ، دانشگاه گلستان بی دقت بود. برتری ۱۸ بر ۱۰ پالایش نفت آبادان در کوارتر چهارم با درخشش فائزه شهریاری و ناهیده اسدی در نهایت پیروزی را به اردوی مدافع عنوان قهرمانی آورد.

ناهیده اسدی بازیکن پالایش نفت آبادان در ۳۴ دقیقه برای تیمش ۱۹ امتیاز کسب کرد. در ترکیب دانشگاه گلستان مارال رحیم زاده با ۱۳ امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن تیم میزبان بود. نیلوفر مفیدی از تیم دانشگاه گلستان با ۱۵ ریباند ، بالاترین آمار ریباند بازی را داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.