29

گروه بهمن 82 نارسینا 49 / برتری قاطع و آسان تیم فریناز طائرپور

  • کد خبر : 15395
  • 08 آذر 1397 - 17:38
گروه بهمن 82 نارسینا 49 / برتری قاطع و آسان تیم فریناز طائرپور

لیگ برتر بسکتبال بانوان هفته پنجم خود را پشت سر گذاشت و تیم گروه بهمن با پیروزی بی دردسر برابر نارسینا ، شکست هفته گذشته برابر نامی نو را به فراموشی سپرد. ستاره بی بدیل این بازی کیمیا یزدیان طهرانی بود و تنها تریپل دبل هفته را ثبت کرد و نمایشی فوق العاده داشت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور امروز پنج شنبه ۸ آذر برگزار شد و از گروه دوم تیم گروه بهمن در تهران در یک بازی برتر ، توانست نارسینای تهران را ۸۲ بر ۴۹ شکست دهد و با رتبه دوم جدول ، دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال را به انتها برساند.

ترکیب آغازین تیم تحت رهبری فریناز طائرپور را در این مسابقه را سعیده علی ، شادی دارستانی ، کیمیا یزدیان طهرانی ، سارا اعتماد و دلارام وکیلی تشکیل دادند. تیم نارسینا نیز با ترکیب اولیه فاطمه تقی زاده ، یاسمن محمدی ، غزل هژبر ، روژین جلفا و دلارام خوشدل وارد میدان شد.

کوارتر اول بازی با برد ۱۳ بر ۹ بهمن تمام شد و فاصله در کوارتر دوم افزایش یافت. بهمن کوارتر دوم را ۱۹ بر ۹ به سود خود پایان داد و با برد ۳۰ بر ۱۶ در کوارتر سوم ، کار را عملا تمام کرد. کوارتر چهارم نیز با پیروزی ۲۰ بر ۱۵ گروه بهمن همراه بود و نارسینا نتوانست برابر گروه بهمن عرض اندام کند. اتفاقی که قابل پیش بینی بود.

کیمیا یزدیان طهرانی در این بازی برای گروه بهمن همه کار کرد. او ۳۶ دقیقه در میدان بود و ۲۵ امتیاز به دست آورد ، ۱۰ پاس منجر به گل به هم تیمی هایش داد و ۱۲ بار توپ ربایی کرد. سعیده علی دیگر مهر اثربخش بهمن بود به طوری که کاپیتان گروه بهمن در ۳۴ دقیقه بازی ۱۷ امتیاز کسب کرد و ۹ پاس منجر به گل داد و برای دبل دبل یک پاس منجر به گل کم آورد.

سارا اعتماد نیز در این بازی با ۲۹ دقیقه بازی ، ۱۵ امتیاز و ۱۰ ریباند داشت و دبل دبل کرد  و آمار دلارام وکیلی نیز ۴ امتیاز و ۱۱ ریباند بود. مریم ایزدبین دیگر بازیکن گروه بهمن نیز با وجود حضور تنها ۱۸ دقیقه در زمین با ثبت آمار ۱۵ امتیاز و ۷ ریباند روز خوبی را پشت سر گذاشت.

در سوی مقابل ، یاسمن محمدی در ترکیب نارسینا با ۴۰ دقیقه کامل حضور خستگی ناپذیر در میدان ، ۱۵ امتیاز و ۹ ریباند داشت. آیلار دهناد نیز دیگر چهره موفق نارسینا بود که در ۲۹ دقیقه حضور در زمین مسابقه ۱۳ امتیاز و ۹ ریباند ثبت کرد. نارسینا با این شکست همچنان قعرنشین جدول گروه دوم است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.