16

ایران 4 تاجیکستان 1 ؛ پیروزی آسان برابر حریف کم خطر در تورنمنت کافا

  • کد خبر : 15401
  • 08 آذر 1397 - 19:10
ایران 4 تاجیکستان 1 ؛ پیروزی آسان برابر حریف کم خطر در تورنمنت کافا

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در سومین مسابقه خود در تورنمنت کافا که مسابقات فوتبال اتحادیه آسیای مرکزی است برابر تاجیکستان به پیروزی رسید. تاجیکستان حریف سختی برای ایران نبود و شاگردان خسرویار به آسانی این تیم را شکست دادند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های فوتبال جام اتحادیه آسیای مرکزی موسوم به کافا امروز پنج شنبه ۸ آذر در تاشکند ازبکستان ادامه یافت و تیم ملی ایران موفق شد ۴ بر یک تاجیکستان را شکست دهد.

در این مسابقه ، مریم نامی ، فاطمه امینه برازجانی، غزاله بنی طالبی، زهرا سربالی، سارا ظهرابی نیا، سمانه چهکندی، فاطمه امیری، بهناز طاهرخانی، ملیکا متولی، فاطمه مخدومی و فاطمه قاسمی ترکیب اولیه ایران برابر تاجیکستان را تشکیل دادند.

در این بازی ایران در نیمه نخست گل اول را دریافت کرد اما فاطمه قاسمی بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم سمانه چهکندی در همان ابتدای نیمه مربیان گل دوم را برای ایران به ثمر رساند.

در ادامه ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد که فاطمه قاسمی این پنالتی را به گل سوم ایران تبدیل کرد. ایران با به ثمر رساندن یک گل دیگر به جشنواره گلش در این مسابقه در ورشگاه ملی تاشکند خاتمه داد.

اولین مسابقه ایران در تورنمنت کافا با برد ۶ بر صفر برابر افغانستان همراه بود اما ایران در دومین بازی ۲ بر یک برابر ازبکستان شکست خورد.ایران شنبه ۱۰ آذر برابر قزقیزستان به میدان می رود و با برگزاری این بازی به کار خود در تورنمنت کافا پایان می دهد.

بازیکنان تیم ملی پس از بازگشت به ایران به سرعت به باشگاه های خود ملحق می شوند تا تیم های خود را در هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان همراهی کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.