توپکای بابلسر صفر پیکان تهران 3 / پیروزی قاطع ؛ هدیه تولد پیکانی ها به شعبانیان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

توپکای بابلسر صفر پیکان تهران 3 / پیروزی قاطع ؛ هدیه تولد پیکانی ها به شعبانیان

  • کد خبر : 15404
  • 08 آذر 1397 - 19:43
توپکای بابلسر صفر پیکان تهران 3 / پیروزی قاطع ؛ هدیه تولد پیکانی ها به شعبانیان

تیم والیبال پیکان در هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان موفق شد در بابلسر توپکا را شکست دهد. این برد قاطع در ایام تولد میترا شعبانیان سرمربی پیکان به دست آمد تا کام او را شیرین تر کند. شهرزاد ریاضی نیز اولین شکستش را با توپکا تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه ۸ آذر برگزار شد که در مهم ترین بازی هفته سوم در بابلسر ، تیم والیبال پیکان ، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد توپکای بابلسر را در ۳ ست متوالی شکست دهد.

این پیروزی برای پیکان ، مرهمی بر شکست هفته گذشته برابر ذوب آهن است و آن ها را به جاده تلاش برای قهرمانی باز می گرداند. توپکا پس از برد هفته گذشته در تهران برابر مبنا تجارت کاسپین رویای شگفتی سازی را برابر پیکان دنبال می کرد اما پیکان حتی به توپکا اجازه نداد تا فکر تعبیر رویای پیروزی به ذهنش خطور کند.

توپکا در این بازی نتوانست از امتیاز ۱۷ عبور کند. بهترین عملکرد آن ها مربوط به ست اول بود که ۲۵ بر ۱۷ بازی را واگذار کردند. در ست دوم نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود پیکان بود و در ست سوم ، تیم شعبانیان با برد ۲۵ بر ۱۶ کار را تمام کرد.

میترا شعبانیان که سالروز تولدش را جشن گرفته امروز هدیه خوبی از شاگردانش دریافت کرد. آن ها با انرژی دوچندان مهیا ادامه رقابت با ذوب آهن بر سر قهرمانی می شوند. پیکان در هفته اول ۳ بر صفر نامی نو را شکست داد اما در هفته دوم در اصفهان به ذوب آهن ۳ بر ۲ باخت.

مهسا کدخدا ستاره باتجربه و اثر بخش پیکان امروز هم ستارگی کرد و امتیاز آورترین بازیکن میدان شد. پیکان با محوریت او و البته سایر بازیکنان ارزشمندش ، برابر مونا خواجه کلایی، آیتک سلامت و سایرین ایستاد و تیم شایسته میدان بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.