18

مبنا تجارت کاسپین 1 نامی نو اصفهان 3 / دومین پیروزی متوالی برای نامی نو

  • کد خبر : 15408
  • 08 آذر 1397 - 20:04
مبنا تجارت کاسپین 1 نامی نو اصفهان 3 / دومین پیروزی متوالی برای نامی نو

تیم راحله آرا به دومین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان رسید. پس از قربانی کردن شهرداری سمنان ، مبنا تجارت کاسپین دومین تیمی است که مغلوب نامی نو اصفهان می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ برتر والیبال بانوان هفته سوم خود را پشت سر گذاشت و در روز موفقیت دوباره اصفهانی ها ، نامی نو هم مثل ذوب آهن با پیروزی میدان را ترک کردند.

نامی نو در هفته سوم لیگ برتر در تهران با مبنا تجارت کاسپین روبرو شد. مبنا تجارت که هفته گذشته در خانه برابر توپکا شکست خورده بود در این بازی نیز در قواره رقابت با نامی نو نشان نداد و تیمی برای آخر نشدن در لیگ است.

مبنا تجارت کاسپین فاصله فنی فوق العاده ای با نامی نو نداشت و این را امتیازات بازی نشان می دهد. در ست اول نامی نو ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد و و کمی غفلت کافی بود تا نامی نو امتیاز ست دوم را از کف بدهد. در ست دوم ، مبنا تجارت تا امتیاز ۱۸ پیشروی کرد اما در نهایت بازنده بود.

روند رو به رشد و صعودی مبنا تجارت با جوان هایش در ست سوم بالاخره به ثمر نشست و این تیم توانست در ست سوم ۲۵ بر ۲۲ پیروز و به بازگشت امیدوار شود اما تفکرات راحله آرا در ست چهارم ترمز مبنا تجارت را کشید.

این بار نتیجه ست سوم در ست چهارم به سود اصفهانی ها تکرار شد و نامی نو با تاسی به برد ۲۵ بر ۲۲ در ست آخر در نهایت ۳ بر یک از سد مبنا تجارت کاسپین عبور کرد. این پیروزی نامی نو را در جدول ۶ امتیازی کرد اما مبنا تجارت به لطف همان ۳ امتیاز هفته اول در سمنان ، در امتیاز ۳ باقی ماند.

به نظر می رسد مبنا تجارت باید برای رتبه چهارم یا پنجم لیگ تلاش کند و رقیب جدی آن ها برای چهارم شدن توپکای بابلسر خواهد بود گرچه هنوز برای قضاوت در مورد رتبه مدعیان زود است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.