17

حفاری خوزستان 6 پارس آرای شیراز صفر / سحر متوقف نمی شود

  • کد خبر : 15418
  • 09 آذر 1397 - 16:00
حفاری خوزستان 6 پارس آرای شیراز صفر / سحر متوقف نمی شود

صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان در هفته شانزدهم ترک عادت نکرد و پیروزی دیگری به دست آورد. حفاری در اهواز به سادگی با 6 گل تیم پارس آرای شیراز را بدرقه کرد. نکته مهم این بازی ، آمادگی بالای سحر پاپی و هت تریک او بود. بازیکنی که مدعی جدید کسب عنوان برترین گلزنان لیگ برتر است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۹ آذر تیم صدرنشین حفاری خوزستان توانست در یک بازی بی دردسر در فضایی آرام پارس آرای شیراز را شکست دهد و همچنان در صدر جدول دست نیافتنی باقی بماند.

با توجه به تفاوت های عمده در وضعیت دو تیم از هر نظر ، پیش بینی می شد حفاری به یک برد پرگل برابر پارس آرا برسد و در عمل نیز چنین اتفاقی رخ داد و حفاری در روزز بسته نگه داشتن دروازه اش ۶ گل به تیم نجمه برزگر زد.

زیور بابایی در این بازی ، روز آرامی را سپری کرد. حفاری در نیمه اول ۲ گل زد و در نیمه دوم با به ثمر رساندن ۴ گل دیگر ، حریفش را ۶ تایی کرد. خیال آسوده بابایی سبب شد او هر دو دروازه بانش را به زمین بفرستند. طاهره مهدی پور در نیمه اول و حدیث رحیمی در کلین شیت امروز اهواز مشارکت داشتند.

چهره اول بازی مطالبق هفته های اخیر سحر پاپی بود. او در این بازی هت تریک کرد و این ۳ گل ، به معنای نزدیک تر شدن او به صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال بانوان است و سحر به شدت موقعیت فاطمه ارژنگی و سارا شیربیگی را تهدید می کند.

آمادگی بالای این روزهای سحر پاپی خبر خوشی برای حریفان آینده حفاری نیست. علاوه بر سحر ، در این بازی فرشته خسروی دو گل به ثمر رساند و یک گل هم توسط مهتاب بنایی به ثمر رسید.

این برد ، چیزی شبیه به یک عامل روحیه بخش در یک بازی تدارکاتی برای حفاری ، پیش از بازی بزرگ هفته هفدهم در اصفهان برابر نامی نو است. جایی که نامی نو با توپ پر به دنبال جبران شکست بازی رفت است و حالا حفاری با این برد بی دردسر با تمام قوا و بدون تلفات آماده بازی با نامی نو می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.