15

پایان نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی بانوان با قهرمانی قزوینی ها

  • کد خبر : 15434
  • 10 آذر 1397 - 13:19
پایان نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی بانوان با قهرمانی قزوینی ها

پرونده نیم فصل نخست لیگ برتر تیراندازی بانوان با قهرمانی هیئت استان قزوین بسته شد. در هفته سوم لیگ برتر تیراندازی ، هیئت قزوین با کسب امتیازات لازم قهرمانی نیم فصل را کسب کرد اما این تیم برای قهرمانی ۴ هفته دیگر در پیش دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ برتر تیراندازی بانوان پس از ۳ هفته رقابت به پایان نیم فصل خود رسید. در لیگ تیراندازی خبری از مسابقات رفت و برگشت نیست و هر تیم فقط یک بار با حریف خود مسابقه می دهد و به همین دلیل لیگ ۷ تیمی تیراندازی در ۷ دور مسابقه به پایان می رسد.

هفته سوم لیگ برتر تیراندازی بانوان روز جمعه ۹ آذر در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در امتیاز شماری نهایی تیم هیئت تیراندازی استان قزوین قهرمان نیم فصل شد البته آن ها برای قهرمانی راهی طولانی در پیش دارند.

در مسابقات این هفته ، تیم هیئت خراسان رضوی میزبان بود و به ترتیب برابر تمامی تیم ها به صورت جداگانه در تپانچه و تفنگ بادی مسابقه داد و در نهایت توانست در بخش تفنگ بادی تیم های نزاجا، هیئت تیراندازی قم، همدان را شکست دهد اما برابر مقاومت، هیئت استان قزوین و ناجا شکست خورد.

در بخش تپانچه نیز حاصل کار تیراندازان تیم خراسان رضوی پیروزی برابر هیئت قم ، ناجا ، مقاومت و هیئت استان همدان بود اما تیم های مقاومت ، هیئت استان قزوین و ناجا تیم هیئت خراسان رضوی را شکست دادند.

همچنین در مسابقات انفرادی در فینال ماده تفنگ بادی ، آرمینا صادقیان ، تیرانداز نوجوان و با استعداد ایران از تیم نزاجا اول شد و نجمه خدمتی از تیم مقاومت در جای دوم قرار گرفت و عنوان سوم هم به مهدیه عباسی از تیم هیئت قزوین رسید.

در فینال تپانچه هانیه رستمیان ، چهره جوان تیم ملی تپانچه از تیم مقاومت قهرمان شد ، مینا قربانی از هیئت قزوین به مقام دوم دست یافت و هم تیمی او ، لیلا زنده دل نیز سوم شد.

در جدول لیگ برتر تیراندازی تا پایان هفته سوم که نیم فصل نیز محسوب می شود در تفنگ بادی هیئت قزوین با ۳۶ امتیاز ، ناجا با ۲۴ امتیاز و هیئت خراسان رضوی با ۲۰ امتیاز اول تا سوم هستند. در جدول تپانچه نیز هیئت قزوین با ۴۰ امتیاز در صدر قرار دارد و هیئت خراسان رضوی با ۲۸ و ناجا با ۱۲ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند.

همچنین مرحله ششم مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی برگزار شد که در رشته تراپ ، سپیده سیرانی، شیوا فرح پور از تهران، فاطمه امیری بهزادی از کرمان، مرضیه پرورش نیا از اصفهان و الهه مقصودی از تهران به ترتیب به عنوان نفرات برتر شناخته شدند. در این مسابقات تنها پنج تیرانداز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.