17

شکست قابل پیش بینی هندبال بانوان ایران برابر ژاپن

  • کد خبر : 15557
  • 13 آذر 1397 - 15:15
شکست قابل پیش بینی هندبال بانوان ایران برابر ژاپن

تیم ملی هندبال زنان ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن برابر تیم میزبان تن به شکست داد. باخت برابر ژاپن ، تیم مدعی قهرمانی این رقابت ها ، قابل پیش بینی بود و به نظر می رسد این بازی ، مسابقه ای برای تجربه اندوزی برای تیم ملی ایران تلقی می شود.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا در شهر کوماموتوی ژاپن در حال برگزاری است و تیم ملی ایران ۳ مسابقه از دور گروهی این تورنمنت را برگزار کرده است.

تیم ملی هندبال ایران امروز سه شنبه ۱۳ آذر در سالن یاماگا به دیدار تیم ملی ژاپن ، میزبان مسابقات رفت و در پایان برابر حریف خود تن به شکست سنگین 31 بر 8 داد. در این مسابقه ایران برابر حریف قدرتمند خود توانایی رقابت نزدیک را نداشت و شکست هندبال بانوان ایران برابر ژاپن ، قابل پیش بینی بود.

آیا یوکوشیما بازیکن شماره 9 ژاپنی ها بهترین گلزن این بازی بود که 7 بار دروازه ایران را فرو ریخت. بازی در نیمه نخست 15 بر 5 به سود ژاپنی ها پایان یافت و همانند 2 بازی گذشته نیمه دوم نیمه افت ایران بود و  شهم ژاپنی ها در نیمه مربیان 16 گل بود و سهم ایران 3 گل.

سه گل از 8 گل ایران در این بازی را شقایق باپیری به ثمر رساند و فاطمه سادات موسوی ، مرضیه افشاری ، حدیثه نوروزی ، صونا بیداد و راضیه جانباز هر کدام یک گل وارد دروازه حریف کردند.

ایران در ۲ بازی قبلی خود در این مسابقات برابر حریفان خود تن به شکست داده بود و چهارمین و آخرین بازی خود از دور گروهی را برابر نیوزیلند برگزار می کند و امیدوار است بتواند با پیروزی بر این تیم ، اولین برد خود را در این مسابقات به دست بیاورد.

تیم ملی هندبال در اولین مسابقه ۲۶ بر ۴۱ برابر قزاقستان بازنده شد و سپس در بازی دوم برابر استرالیا در شرایطی که در بخش قابل توجهی از جریان مسابقه پا به پای حریف پیش می رفت ۲۴ بر ۲۹ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

دختران هندبالیست ایران تلاش می کنند با پیروزی بر نیوزیلند که این تیم نیز همانند ایران هر ۳ بازی خود را در دور گروهی باخته ، در گروه خود چهارم شوند و در مرحله پلی آف در گروه بازنده ها شانس بهتری برای کسب رتبه ای قابل قبول پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.