13

پایان دوران مصدومیت مریم یوسفی / تیم ملی به برنامه و چشم انداز نیاز دارد

  • کد خبر : 15560
  • 13 آذر 1397 - 6:37
پایان دوران مصدومیت مریم یوسفی / تیم ملی به برنامه و چشم انداز نیاز دارد

مریم یوسفی بازیکن ارزشمند تیم هندبال تاسیسات دریایی تهران پس از طی دوران آسیب دیدگی به زودی آماده بازگشت به میادین می شود. ملی پوش هندبال ایران البته با این آسیب دیدگی بد موقع ، مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن را از دست داده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی هندبال بانوان این روزها درگیر برگزاری مسابقات خود در رقابت های قهرمانی آسیا در کوماموتوی ژاپن است اما جای بازیکن ارزشمند تیم ملی در جمع ملی پوشان خالی است.

مریم یوسفی که در جریان دیدار تیمش ، تاسیسات دریایی تهران برابر اشتاد سازه خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال از ناحیه زانو آسیب دید اکنون به پایان دوره آسیب دیدگی خود رسیده و به زودی آماده بازگشت به میدان خواهد بود اما این آسیب دیدگی برای او به قیمت از دست دادن حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمام شد.

مریم یوسفی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران می گوید: دوره درمان آسیب دیدگی زانویم به پایان رسیده و این آسیب ، 4 هفته من را از تمرین دور کرد. از حالا باید به تدریج آمادگی ام را به دست بیاورم و امیدوارم از ابتدای نیم فصل دوم لیگ بتوانم برای تاسیسات به میدان بروم.

او در خصوص از دست دادن مسابقات قهرمانی آسیا نیز صحبت کرده است: آسیب دیدگی من از این نظر که با پایان نیم فصل مصادف  و باعث شد دوره بازتوانی را بدون استرس سپری کنم ، به موقع بود اما در عین حال از همراهی تیم ملی بازماندم. برای حضور در این مسابقات وقت و انرژی زیادی گذاشته بودم اما گاهی نمی توانید نتیجه ای را که منتظرش هستید به دست بیاورید.

مریم در ادامه می افزاید : امیدوارم تیم ملی در ژاپن نتایج قابل قبولی در ادامه تورنمنت کسب کند. شرایط برای تیم ملی بانوان همیشه سخت بوده و همین که مسئولان مرتبط ، تیم ملی را در چنین شرایط اقتصادی نابسامان به ژاپن اعزام کردند کار بزرگی بود. ای کاش به پتانسیل بانوان اعتماد کنند و این اعتماد از طریق در اختیار گذاشتن امکانات و برنامه بلند مدت و جدی برای تیم ملی تحقق می یابد. ما برای نتیجه گیری در سطح آسیا باید برنامه و چشم انداز داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.