13

ذوب آهن 3 مبنا تجارت کاسپین صفر / پیروزی بی دردسر صدرنشین در خانه

  • کد خبر : 15722
  • 16 آذر 1397 - 13:13
ذوب آهن 3 مبنا تجارت کاسپین صفر / پیروزی بی دردسر صدرنشین در خانه

تیم والیبال ذوب آهن اصفهان در دیداری از هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان در خانه برابر تیم مبنا تجارت کاسپین به پیروزی رسید تا همچنان مقتدرانه صدرنشین بماند.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان کشور روز پنج شنبه ۱۵ آذر با برگزاری ۳ بازی به انجام رسید که در یکی از بازی ها در اصفهان تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد ۳ بر صفر از سد تیم مبنا تجارت کاسپین عبور کند.

در این بازی که در سالن ملت اصفهان برگزار شد شاگردان فریبا صادقی که پیش از این با ۳ پیروزی در صدر قرار داشتند برای غلبه بر بازیکنان جوان تیم مبنا تجارت کاسپین با چالش پیچیده ای روبرو نبودند و به آسانی امتیاز کامل این بازی را از آن خود کردند.

در این بازی مبنا تجارت کاسپین ست اول را خوب آغاز کرد و به ذوب آهن فشار آورد و در پایان ۱۹ بر ۲۵ نتیجه را به ذوب آهن واگذار کرد. در ست دوم ذوب آهن تیم برتر میدان بود و مبنا تجارت کاسپین افتی شدید و سنگین را تجربه کرد که حاصل آن رقم خوردن برد ۲۵ بر ۱۰ در ست دوم برای میزبان بود.

آخرین تیر ترکش مبنا تجارت کاسپین در ست سوم با تلاش این تیم برای نجات از مهلکه اصفهان به سنگ خورد گرچه آن ها در ست سوم بازنده سربلندی بودند و تا امتیاز ۲۰ هم پیشروی کردند اما پیروزی ۳ بر صفر ذوب آهن نشان از فاصله فنی واضح دو تیم داشت.

ذوب آهن با این برد همچنان تیم صدرنشین جدول ۶ تیمی لیگ برتر است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.