18

پالایش نفت‌ آبادان 5 شهرداری رشت 2 / کام شیرین دختران جنوب با عاطفه و سهیلا

  • کد خبر : 15746
  • 17 آذر 1397 - 0:06
پالایش نفت‌ آبادان 5 شهرداری رشت 2 / کام شیرین دختران جنوب با عاطفه و سهیلا

پالایش نفت آبادان با برتری مقابل شهرداری رشت در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان اکنون نیم نگاهی به جایگاه تیم پویندگان صنعت رده چهارمی دارد. خدیجه پور بهبهانی در هفته های باقی مانده صعود به جمع 4 تیم راه یافته به مرحله نهایی را در ذهن دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۱۶ آذر برگزار شد و در یکی از بازی ها در آبادان ، دختران آبادان موفق به شکست میهمان خود شهرداری رشت شدند.

در روزی که معصومه جهانچی سرمربی شهرداری رشت به برتری حریف معترف بود، بازیکنان پالایش از موقعیت های خود به بهترین شکل، استفاده کردند. عاطفه عابدی با ۳ گل و سهیلا ملمولی با ۲ گل نقش‌‌های اول پیروزی آبادان در این بازی بودند.

یکی از موضوعاتی که در بازی‌های این دوره لیگ برتر بیشتر مورد توجه قرار گرفته عملکرد داوران فعال در لیگ فوتسال است که البته سرمربی تیم شهرداری رشت بررسی این موضوع را بر عهده کارشناسان قرار داد.

پالایش نفت آبادان که این هفته‌ ها تمام تلاشش را به کار گرفته که اختلاف خود را با چهار تیم صدر جدول کم کند بعد از متوقف کردن دختران کویر مس کرمان ، این بار سه امتیاز شیرین را از شهرداری رشت گرفت تا با ۲۴ امتیاز فاصله خود را با مس رفسنجان ۲۵ امتیازی و پویندگان ۲۸ امتیازی حفظ کند و در هفته های بعدی منتظر لغزش این تیم ها باشد.

لیلا زوار و فاطمه حسینی‌ نیا نیز نتواستند با دو گل مانع شکست تیمشان شوند. با این نتیجه همچنان حساسیت در جدول رده بندی در اوج است و ۴ تیم شانس صعود به مرحله پلی آف را با کسب رتبه سوم و چهارم جدول دارند. همه چیز به هفته های آخر لیگ برتر بستگی دارد.

شهرداری رشت نیز که از رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی لیگ ، ناامید شده تلاش می کند در هفته های باقی مانده خود را در نیمه بالای جدول جای دهد. آن ها در مقطعی از فصل عملکرد فوق العاده ای داشتند اما در هفته های اخیر اوضاع به کام آن ها پیش نرفته است.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.