خلیج فارس شیراز صفر راهیاب ملل کردستان 6 / شروع خوب راهیاب با هت تریک قاسمی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
19

خلیج فارس شیراز صفر راهیاب ملل کردستان 6 / شروع خوب راهیاب با هت تریک قاسمی

  • کد خبر : 15761
  • 16 آذر 1397 - 17:00
خلیج فارس شیراز صفر راهیاب ملل کردستان 6 / شروع خوب راهیاب با هت تریک قاسمی

تیم فوتبال بانوان راهیاب ملل مریوان فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان را با یک برد پر گل آغاز کرد. راهیاب ملل در شیراز تیم جوان خلیج فارس شیراز را ۶ بر صفر برد تا شروعی خوش در لیگ داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۱۶ آذر ۹۷ تیم فوتبال راهیاب ملل کردستان در شیراز موفق شد تیم خلیج فارس را با ۶ گل مغلوب کند.

خلیج فارس که با همان ساز و کار فصل گذشته نماینده شیراز و با تیمی جوان ، بی ستاره و فاقد توان ایستادگی برابر تیم های پرمهره وارد لیگ شده در حالی ۶ گل از راهیاب ملل خورد که این نتیجه چندان هم دور از ذهن نبود.

بازی در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار شد و فاطمه قاسمی برای راهیاب ملل 2 گل به ثمر رساند و ثنا صادقی ، فاطمه صادقی ، سرشین کمانگر و آیناز فلاح دیگر گل های راهیاب را به ثمر رساندند.

با وجود این شکست ، خلیج فارس نباید چندان ناامید باشد. آن ها دیرتر از موعد مقرر تمرینات خود را آغاز کردند و به سختی توانستند وارد لیگ شوند و بخش ارزشمند کار آن ها میدان دادن به بازیکنان جوانی است که رویاهای زیادی را در ذهنشان می پرورانند.

خلیج فارس با وجود حضور همین تیم در لیگ برتر با هر سختی و همه سنگ های پیش رو ، چراغ فوتبال زنان در شیراز را روشن نگاه داشته است و بدون توجه به نتیجه و اعدادی که در پایان هر بازی مقابل نام یک تیم درج می شود ، شجاعت کسانی که نماینده شیراز را وارد لیگ کردند قابل ستایش است.

شیراز در رشته های مختلف ، تیم دارد و در شرایطی که ۲ تیم از شیراز در لیگ فوتسال حضور دارند ، زیبنده است در شیراز به توسعه فوتبال زنان توجه بیشتری شود.فوتبال زنان ایران در حال رشد است و شیراز نباید از قافله عقب بماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.