19

رعنا محمدی : داوران از بازیکنان بزرگ می ترسند / گلایه از مربیان مازندران

  • کد خبر : 15918
  • 19 آذر 1397 - 16:10
رعنا محمدی : داوران از بازیکنان بزرگ می ترسند / گلایه از مربیان مازندران

رعنا محمدی مربی تیم فوتسال استقلال ساری در اظهاراتی عجیب گفته است برخی از داوران از دادن کارت به بازیکنان بزرگ هراس دارند و داور چند بار دستش را سمت جیب می برد اما می ترسد که به آن بازیکن کارت بدهد.

رعنا محمدی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در مورد شکست تیمش استقلال ساری برابر پویندگان شیراز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: ما در دور رفت نیز بازی برده را به داوری باختیم و در دور برگشت نیز باز هم داور یکی از علل از هم پاشیدن تیم ما در مقابل پویندگان شیراز بود. متاسفانه شاهد هستیم داوران از بازیکنان بزرگ و اسم و رسم دار می ترسند. داور چند بار دستش را سمت جیب می برد اما می ترسد که به آن بازیکن کارت بدهد.

او ادامه داد: گلایه من در بازی با پویندگان از داوری بود آن هم زماتی که بازیکنم از ناحیه چشم مصدوم شد و بازیکن حریف جریمه ای نشد و به جای اینکه با من حرف بزنند داشتند با گوشی از من فیلم میگرفتند که بگویند شما جوسازی کردید.

مربی تیم استقلال ساری گفت: من از خانم فهیمی و خانم نصیری نهایت تشکر را بابت زحماتشان دارم و می دانم برای پویایی لیگ خیلی زحمت می کشند ولی باید به ما حق بدهند چون ما هم تحت فشار هستیم.

محمدی عنوان کرد: مربیان تیم ملی اجازه دارند فریاد بزنند و اعتراض کنند اما مربیان دیگر نه. تیم های ضعیف نیاز بیشتری به داوران طراز اول دارند اما در بسیاری از بازی ها داورانی را دیده ایم که حتی اسم آن ها را هم نشنیده بودم و ظاهرا برای کسب تجربه آن ها را برای بازی های ما می فرستند.

او اضافه کرد: واقعا از اقای کیادهی تشکر می کنیم که با وجود نتایج و شرایط بد اقتصادی همچنان از ما حمایت کردند و تنهایمان نگذاشتند. من فکر می کنم اگر تیمم را به استان دیگری ببرم مسئولین استان از همه لحاظ حمایت می کنند در حالی که در استان مازندران مسئولین ما وقت ندارند بانوان را ببینند.

مربی تیم استقلال ساری گفت: از همکارانم در استان مازندران گلایه دارم که هرگونه حمایتی از تیم استقلال ساری را دریغ کردند و حتی در زمان میزبانی ما هم برای تشویق تیم حریف می آمدند. بزرگان فوتسال شهرم بزرگی نکردند و بیشتر به دنبال بزرگ کردن تیم یا شخص موردنظرشان بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.