مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو ؛ برترین ها مشخص شدند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو ؛ برترین ها مشخص شدند

  • کد خبر : 16092
  • 28 آذر 1397 - 18:21
مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو ؛ برترین ها مشخص شدند

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان برگزار شد و برترین ها در این رقابت ها مشخص شدند. ناهید کیانی مدالیست ایران در بازی های آسیایی جاکارتا در وزن دوم قهرمان شد و درخشش هوگو پوشان جوان نظیر زهرا علیزاده و مهسا کیادلیری جالب توجه بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛  در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان که در خانه تکواندو برگزار شد برترین های اوزان مختلف با هم رقابت کردند که در پایان برترین ها مشخص شدند. این در حالی بود که چهره های جوان در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند.

ناهید کیانی مدالیست ایران در بازی های آسیایی جاکارتا در وزن دوم قهرمان شد و درخشش هوگو پوشان جوان نظیر زهرا علیزاده و مهسا کیادلیری جالب توجه بود. در وزن اول زهرا علیزاده و نگار قدیانی و در وزن دوم ناهید کیانی و دنیا محمدی اول و دوم شدند.

در وزن سوم مهسا پورمیرزای به همراه فاطمه اموری و در وزن چهارم نرگس میر نوراللهی و کوثر اساسه در رده های اول و دوم قرار گرفتند. در وزن پنجم پریسا جوادی و بیتا جعفری به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند و در وزن ششم مهسا کیادلیری و زینب اسماعیلی برترین ها بودند.

در وزن هفتم یلدا ولی نژاد و کیمیا همتی دو تکواندوکار جوان و خوش آتیه ایران بهترین ها لقب گرفتند و در وزن هشتم شهربانو دامغانی نژاد دوباره درخشید و مریم حقانی نیز پشت سر او قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.