16

نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ شکست غیر منتظره سپاهان در خانه

  • کد خبر : 16119
  • 03 دی 1397 - 19:15
نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ شکست غیر منتظره سپاهان در خانه

هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد و شکست غیر منتظره سپاهان در خانه مهم ترین اتفاق هفته سوم بود. سپاهان در بازی با راه یاب ملل مریوان یک بر صفر شکست خورد و اولین شکست فصل را در خانه متحمل شد تا به نوعی با شوک مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان بدین شرح است:

سپاهان اصفهان صفر راه یاب ملل مریوان ۱

در این بازی سپاهان در ورزشگاه صفاییه با گلی که در دقیقه دوم بازی دریافت کرد غافلگیر شد اما نزدیک به یک بازی کامل ، در گلزنی ناکام بود تا برابر یکی از مدعیان قهرمانی شکست خورده و با این نتیجه شگفت انگیز برای نخستین بار در این فصل امتیاز از دست بدهد.

آذرخش تهران صفر ملوان بندر انزلی ۸

آذرخش پس از پیروزی برابر سپیدار قائم شهر در روزی که مهناز افشار برای تماشای این بازی به ورزشگاه راه آهن تهران رفته بود ۸ گل از ملوان دریافت کرد. این پیروزی ، اولین برد تیم تحت هدایت مریم ایراندوست پس از یک تساوی و یک شکست خانگی برابر سپاهان بود.

شهرداری سیرجان ۲ همیاری آذربایجان غربی ۱

در مسابقه ای که به نظر می رسید برای شهرداری سیرجان پیچیده شده ، میزبان در نیمه دوم به گل پیروزی بخش رسید و تیم سرسخت همیاری را شکست داد. این پیروزی برای شهرداری سیرجان حیاتی بود و اولین برد سیرجان را رقم زد تا این تیم مدعی نیز ۵ امتیازی شود.

خلیج فارس شیراز صفر شهرداری بم ۱۵

مدافع عنوان قهرمانی بیرحم پیش می رود. شهرداری بم این بار تیم بی تجربه و ضعیف خلیج فارس شیراز را با ۱۵ گل مغلوب کرد تا اکنون در ۳ بازی ، ۲۵ گل به حریفان زده باشد. زهرا قنبری با ۷ گلی که در این بازی زد ۱۴ گله شده است. آن هم فقط در ۳ مسابقه!

سپیدار قائم شهر صفر پارس جنوبی بوشهر ۷

سپیدار قائم شهر و خلیج فارس شهر در عنوان ضعیف های لیگ برتر فوتبال بانوان با هم رقابت دارند. سپیدار این بار در خانه برابر تیم پارس جنوبی که خودش در هفته اول در بوشهر ۷ گل از شهرداری بم خورده بود ، ۷ بر صفر شکست خورد.

پالایش گاز ایلام صفر ذوب آهن اصفهان ۱

ذوب آهن با تیم دوست داشتنی اش عملکرد خوبی داشته است و به سومین پیروزی خود رسیده. در بازی دشوار در ایلام ذوب آهن با یک گل برنده شد تا با ۹ امتیاز در جمع بالانشینان باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.