13

دستمزد ماندانا دهقان در تیم دوچرخه سواری هلندی: صفر

  • کد خبر : 16125
  • 04 دی 1397 - 12:13
دستمزد ماندانا دهقان در تیم دوچرخه سواری هلندی: صفر

ماندانا دهقان رکابزن ایرانی تیم واترزلی در هلند در این تیم دستمزدی نمی‌گیرد و باید هزینه‌های خود را حداقل طی یک سال اول شخصاً تأمین کند. به عبارت دیگر او در صورتی می‌تواند در تیم مکس واترزلی بماند که در سال اول حضور در هلند شایستگی‌های خود را نشان دهد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران  – ماندانا دهقان عضو تیم ملی دوچرخه سواری جاده ایران است که مدتی پیش به تیم مکس واترزلی هلند پیوسته است. مکس واترزلی تیمی بین المللی است که از کشورهای مختلف، دوچرخه سوار دارد اما ماندانا دهقان برای ماندگار شدن در این تیم باید یک سال درخشان را پشت سر بگذارد.

به نقل از طرفداری ، مشکل رکابزن ایرانی این است که او باید در سال نخست حضور در هلند بدون دستمزد تمرین کند، مسابقه دهد و در صورت جلب نظر مربیان از سال دوم قرارداد مالی امضا کند. در این شرایط، این سؤال به ذهن خطور می‌کند که دهقان باید چگونه در هلند زندگی را بگذراند؟

ماندانا دهقان پیش از این عضو یک تیم اماراتی بود و همسر وی نیز مربی دوچرخه سواری است. او تصمیم گرفته با هزینه خود و کمک‌هایی که از سوی فدراسیون دوچرخه سواری باید به او تعلق گیرد در هلند زندگی کند البته با توجه به مشکلات اقتصادی نمی‌توان در مورد ماندگاری و آینده روشن ماندانا دهقان در هلند با قاطعیت اظهار نظر کرد.

به عبارت بهتر، ملی پوش دوچرخه سواری ایران اگر از عهده هزینه‌های زندگی در هلند برنیاید به زودی به ایران باز خواهد گشت و پرونده جاه طلبی‌های وی در رشته مورد علاقه‌اش به دلیل بی پولی بسته می‌شود مگر این که فدراسیون دوچرخه سواری از طریق رایزنی با وزارت ورزش برنامه‌ای جدی برای ادامه فعالیت دهقان در هلند داشته باشد.

حضور در تیم مکس واترزلی یک مأموریت شخصی برای ماندانا دهقان نیست زیرا با حضور در چنین تیمی، دهقان فرصت حضور در تورنمنت‌های مختلف و جمع آوری امتیاز برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ را به دست می‌آورد و این، نوعی سرمایه گذاری برای دوچرخه سواری ایران در راه کسب سهمیه المپیک تابستانی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.