10

هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان؛ پیروزی ذوب آهن بر تیم بدون مربی و برد پیکان در اصفهان

  • کد خبر : 16167
  • 06 دی 1397 - 19:10
هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان؛ پیروزی ذوب آهن بر تیم بدون مربی و برد پیکان در اصفهان

هفته ششم لیگ برتر والیبال زنان ایران با پیروزی ذوب آهن بر تیم بدون مربی توپکای بابلسر و برتری پیکان در اصفهان برابر نامی نو همراه بود. این نتایج رقابت ذوب آهن و پیکان را به عنوان تیم های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر تداوم می بخشد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه 6 دی به هفته ششم خود رسید و تیم های حاضر در لیگ وارد نیم فصل دوم خود شدند. در بازی های این هفته خبری از خلق شگفتی نبود و تیم ذوب آهن صدر جدول را در مشت خود نگاه داشت و پیکان هم کماکان در تعقیب است.

به نقل از طرفداری، ذوب آهن، تیم صدرنشین جدول قصد دارد امسال بر خلاف سال گذشته که قافیه قهرمانی را به پیکان باخت، این بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد و تا هفته ششم از مجموع ۱۰ هفته لیگ برتر، در صدر است و پیکان را پشت سر خود می‌بیند.

شاگردان فریبا صادقی در هفته اول دور برگشت میهمان تیم بی روحیه توپکای بابلسر بودند و توانستند در ۳ ست پیاپی با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۶ خریف خود را شکست دهند. حواشی و برخی مشکلات در تیم توپکای بابلسر سبب شد شهرزاد ریاضی سرمربی توپکا امروز بر روی نیمکت توپکا حاضر نشود تا آرامش کوتاه توپکا بار دیگر به تشویش تبدیل شود.

در اصفهان، پیکان به دیدار تیم نامی نوی اصفهان رفت و توانست ۳ بر صفر پیروز این مسابقه باشد. شاگردان میترا شعبانیان در این مسابقه با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند در حالی که نامی نو با هدایت راحله آرا فشار قابل توجهی به مدافع عنوان قهرمانی وارد کرد اما پیکان تیم باتجربه‌تری بود.

در تهران تیم‌های مبنا تجارت کاسپین و شهرداری سمنان با هم روبرو شدند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ مبنا تجارت کاسپین که از بازیکنان تیم ملی والیبال امید استفاده می‌کند پایان یافت. شهرداری سمنان که در نیم فصل اول حتی یک امتیاز هم به دست نیاورده بود با ۲ ستی که از مبنا تجارت گرفت بالاخره صاحب یک امتیاز در جدول شد اما همچنان قعرنشین است.

در این بازی شهرداری سمنان ست نخست را ۲۵ بر ۱۹ به سود خود پایان داد اما مبنا تجارت در ست دوم ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد. در ست سوم شهرداری سمنان ۲۷ بر ۲۵ و در ست چهارم مبنا تجارت ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند و سرانجام در رالی ست پنجم، پیروزی ۱۵ بر ۱۱ برای تیم تهرانی به دست آمد.

در جدول رده بندی تیم‌های ذوب آهن و پیکان در رده‌های اول و دوم قرار دارند و خود را از سایر تیم‌های جدول خلوت لیگ برتر جدا کرده‌اند. نبرد رودرروی پیکان و ذوب آهن در تهران تعیین کننده قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.